01.05.17

Тиждень 28

Понеділок

1 клас

Прогулянка
Оля: "Ми гуляли, тобто справді гуляли, ніхто не біг вперед всі спокійно йшли,  спілкуватись, встигали на ходу в щось гратись.
Інколи хлопці просили трохи пробігти вперед але за умови що повернуться бо невідомо куди мені захочеться далі повернути :) познаходити плантації конвалій, які готуються розквітнути. Коло одного будиночка пограли в "дивлюсь я і бачу".

Логіка

English
Лєна: "Повторили стару тему та вже почали нову - іграшки. Ми вивчили 6 іграшок, дивилися мультфільми та слухали пісні про іграшки. Ми вивчили фразу "I have got..." та грали у гру, де ми казали, які іграшки ми маємо та закріплювали знання цієї конструкції. Ми повторювали цифри, граючи у гру "метелик". Ця гра, доречі, всім дуже сподобалася, і тепер ми граємо кожного уроку :). Повторювали також кольори, розмальовуючи іграшки певними кольорами".

Математика 
Намагаємось робити побільше завдань в класі, щоб домашки лишалось поменше:)

Читання
Оля: "Замість майстрування почали читати пригоди Десперо історія про дивне мишенятко.
В процесі читання в малюків були листочки та всяке приладдя для малювання і якщо хтось хотів міг одразу замальовувати сюжет або щось з чим проасоціювалась історія".

6 клас

Руханка
Зайняття в дворі.

Малювання
Міша: "До кінця учбового року: закінчуємо оглядове знайомство з пластичною анатомією людини. Що це за дисципліна й чому були присвячені наші заняття? "Пластична", на відміну від медичної, чи якоїсь ще анатомії - дисципліна, що вивчає, по суті, зовнішність людини. Ми малюємо лише те, що бачимо, але знаємо те, що ми малюємо - казав Лєонардо.
Я спробував говорити з дітьми про нашу зовнішність і її взаємозв'язки з нашими фізичними можливостями.
Також про взаємозв'язок наших фізичних і психічних станів. Для мене це був також цікавий досвід - спробувати вголос проговорити ті речі, суть яких я пробую для себе усвідомити.
Концепція будови тіла - як відповіді  на бажану функцію.
У процесі формування людина, ще на стадії ембріону, починає рухатись. Функція породжує орган. Ретельний розгляд органу - суглобу, наприклад, дає нам змогу зрозуміти мету та межі застосування .
Завдяки нашим урокам діти здобули початкові базові поняття про взаємозв'язок  будови тіла, здатності до прямоходіння і базових архетипів людської свідомості, понять "верху та низу", відповідно - "здіймання та спускання" стосовно розвитку,  досягнень, занепаду та вдосконалення. Плину часу як просування по горизонталі.
Ми спостерігали оточуючих  і самих себе - яка у кого постава, наскільки у кого струнка чи "відсутня" шия, таке інше, і пробували відчути - яке саме відчуття життя спонукає людину бути такою на вигляд.
Як сутулиться раб, і як ходить воїн з мечем за поясом, куди й у кого спрямований погляд? Це усе ми пробували відчути своїми тілами і потроху замалювати. Малюнки свідчать про те ж саме: як хто себе відчуває, так  усе і малює . Як вправи, так і наші  малюнки здатні розповісти про нас усе.
Цікава тема, цікаві спостереження. Десь половина часу бувала присвячена відповіді на запитання. Деталі вивчали прямо на місці - промацуючи масажними техніками або себе, або сусіда по парті.
Так, наприклад, ми отримували відповідь на запит про підйом стопи.
Деякі замальовки, зроблені в процесі навчання, цікаві безвідносно віку виконаців. В них є головне, на мій погляд - дух дослідництва."

Географія
Самостійна робота із загальної географії. Позначали на контурній карті значні об'єкти: півострови, острови, моря, великі річки, гори. Спершу самостійно, а тоді перевіряли з обговоренням біля карти.
Попадання 10-15 з 35. Рекорд у Клима 20 з 35. Треба буде повторити.

English
Лєна: "Час закінчення теми, тож ми все повторювали, готувалися у трійках до тесту з теми та писали тест. В нас одна з тем - вираження уподобань та неуподобань, тож ми подивилися досить прикольне відео з цієї теми, пригадали, якими різноманітними словами ми можемо користуватися для висловлювання ставлення."

Математика
Познайомилися з графіками, побудували графіки лінійних функцій.
Грали в гру з визначеннями математичних понять, вивчених за рік. Тягнули з "капелюха"

Теревені
Продовжили розбирати скрутні ситуації. Але цього разу вже настрій був не дуже робочий, більше реготали і дуркували.
Але розібрали інші ситуації з життя.

Вівторок

1 клас

Теревені
Читали розділ про зневагу. Дуже все таки мені дивно, що в книжці зібрано більше негативних переживань, ніж позитивних. Цікаво Аліза помітила, що зневага схожа на заздрість. Тільки коли заздриш, вважаєш когось кращим за себе, а коли зневажаєш, то гіршим.
А потім ми говорили про повагу. Про те, що любов - безумовна, можна любити когось просто тому, що він є. А повага - це завжди за щось, за якесь вміння, досягнення, якусь якість чи думку.

English
Продовжили працювати з повторення.

Природа
Сьогодні йшлося про дихання і живлення рослин. Трохи про фотосинтез – спосіб живлення рослин, за якого вони на сонечку з води і вуглекислого газу продукують поживні речовини (цукор, крохмаль), виділяючи при цьому кисень. Рослини харчуються, буквально, повітрям, будують себе з повітря – той вуглець, який є основою усіх клітин, надходить з вуглекислого газу повітря. Далі тваринки харчуються рослинками, інші тваринки – тими тваринками, які з’їли рослинки… І так далі. Тобто, виходить, що основа харчування всіх живих істот на Землі повітря і сонячне світло.
Увесь кисень на Землі вважають утвореним рослинами. Але окрім того, рослини ним також дихають! Так само як тваринки і людинки. Свого часу для мене це було відкриттям: рослини дихають киснем, виділяючи вуглекислий газ, а при живленні – споживають вуглекислий газ, продукуючи кисень.
А тоді зупинились трошки на тому, яка частина рослин продукує кисень. Поговорили про зелені частинки клітин рослин - хлоропласти. А тоді провели дослід з їх видобування.
Взяли листочок кропиви, занурили в окріп - зруйнували оболонки клітин.
А тоді - в спирт і хлоропласти почали забарвлювати спирт в зелений корів, а листочок поступово знебарвився.

Театр
Галя: ""Це вже не театр" :)
Цього тижня в нас вийшло дуже цікаве зайняття - ми шукали свої почуття у тілі - де живе радість? Діти закривали очі, я задавала певну уявну ситуацію, а вони намагалися описати - де і як відчувають це. У багатьох радість не мала локалізації,  нею наповнювалося все тіло. Серце, живіт, горло - найчастіші відповіді. Далі ми спробували відчути ще й де живуть злість,  любов, страх. Найскладніше відчувати було Дену,  Платону,  подекуди Нонні та Васі (хоча зі злістю він впорався швидко - вона була у плечі :)
Потім ми встали у коло і пограли у "подобається  - не подобається" - тренувалися висловлювати свої почуття один до одного. Всі зауважили,  наскільки складніше,проте приємніше говорити і чути позитивне. Але важливо і вміти сказати - що не так,  ще до вподоби."

6 клас

Руханка
Розминка і вправи з шестами.

Інформатика
Читали і проходили текстові квести, придумані вдома.

Граматика
Маша: "Знайомились із продовженнями історій, які склали діти вдома про привида-художника Май Онеса – слухали один одного, сміялись, порівнювали з варіантом автора (Сашка Дерманського) і розбирали займенники за розрядами в спільному початку усіх історій :)
В другій половині уроку я розповіла складні випадки написання займенників, і всі разом намагались їх запам’ятати: всі діти сиділи в колі, я диктувала слово, перевіряла, ставлячи + чи -, зошит передавали сусідові, і де були мінуси, сусід виправляв помилку; наступне слово записували вже в щойно отриманому від сусіда зошиті і передавали далі; таким чином зошит мандрував по колу, поки не повертався до свого власника чи власниці".

English
Продовжували підготовку до підсумку теми.

Математика
Пан Юрій: "Вирішували задачі на роботу і рух. Ввели та обговорили поняття кількості роботи в одиницю часу, поняття рівномірної швидкості. Встановили аналогію між цими завданнями. Розібрали завдання про заповнення басейну трьома трубами для різних випадків заповнення: всі три труби заповнюють басейн, дві труби заповнюють, а третя труба зливає воду тощо".

Медіапроект
Знімали нові сюжети, не встигаючи монтувати вже відзняті :)

Середа

1 клас

Математика 
Усний диктант. Десять прикладів в межах 100.

Розвиток мовлення

Українська мова
Олеся: "Писали пропис за віршем Андрусяка "Родина бабаїв", вчили склади і наголос, кросворд із зашифрованими мовними термінами. Створювали спільну кумедну історію".

Малювання форм


6 клас

Руханка
Продовжується на вулиці, в перемішку з волейболом.

Українська мова
Олеся: "На першому уроці вставляли букви у байку Глібова "Щука", відтак звіряли з ориганілом, Переписували текст байки командою - розподіливши по два шматочки кожному (не підряд), складали ці шматочки, як пазл, читали спільний текст. На другому уроці Євген Степаненко презентував частину проекту по Шевченку, урок був побудований на бесіді і показі різних відео, що презентують Шевченка як цікавого для школярів".

Квесторобня
Маємо загальний сюжет і головних дійових осіб. Вдома необхідно попрацювати образ свого персонажу, подумати над костюмом. Паралельно пишемо сценарій.

Історія
Ігор: "Темою заняття був розпад Римської імперії. Почали урок з короткого повторення історії імперії, а пізніше перейшли до знайомства з варварським оточенням Риму. Вестготи, ломбарди, гуни – ось ті хто воювали з Римом та Константинополем. Особливу увагу приділили озброєнню варварів, унікальності конструкції гунського лука, який став «автоматом Калашнікова» V ст. н.е".

Біологія
Спершу повправлялись з палицями, а тоді взялись до порівняльного аналізу квіткових рослин.



Математика (факультатив)
Розібрали контрольну за травень.

Більше фото тут.


Субота

А в суботу відбулись перші Берко-Олімпійські ігри.
Змагання відбувались у трьох групах (діти, підлітки, дорослі) з чотирьох видів спорту:

  • Стометрівка



  • Дискобол



  • Перетягування канату



  •  Перегони на колісницях





Через олімпіаду (4 роки) можна буде повторити :)
Більше фото тут.
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар