16.04.17

Тиждень 26

Понеділок

1 клас

Руханка
Бігали естафети :)

Програмування
Надя: "Почали нову тему - "Підпрограми".
Говорили про те, що наші спогади зберігаються в пам'яті. Комп'ютер теж має пам'ять, і програми також зберігаються там.
Уявляли, що десь окремо від програми є якийсь шматок коду, до якого можна звернутись з цієї програми. Що такий шматок і є підпрограма.
Вирішували разом задачу з використанням підпрограми:
- Говорили про те, чому в ній не підходить цикл. Вася помітив, що однакові шматочки йдуть не підряд. Значить, цикл не підходить.
- Оформили повторюваний шматок окремо. Позначили його назвою, і потім "зверталися" до нього з основної програми за цією назвою.
Решту задач діти вирішували самі.
Дітлахи з Молодшої підгрупи поки не зрозуміли нової теми, але Старша - вирішувала нормально. Будемо працювати далі :) "

English
Надя: "Повторювали пройдений матеріал. Підспівували знайомим мультикам. Дітлахи іноді змінювали слова у відповідності зі своїм бажанням. Наприклад, в мультику "Do you like... ?" слова "No, I don't", хтось змінював на "Yes, I do", тобто, відповідав кожен за себе, як є. А в мультику "Go away scary monster" деяких монстрів дітлахи прохали залишитись, горлаючи "Don't go away!" :))
Другу частину заняття присвятила Phonics-м. Дивились мультик про звуки англійської мови. Зупинились на одному з найлегших для нас - звук t. Обводили літеру t на роздатних листках". 

Математика 
Іноді на заняттях виринають такі теми, які начебто не стосуються предмету, але вони стосуються життя :) Сьогодні говорили про нумерацію будинків на вулицях. Але спершу про береги річок, що в північній півкулі правий берег річки крутіший за лівий, фактично йшлося коріолісове прискорення. Якщо стати так, щоб правий берег був по праву руку, лівий по ліву, то витік річки буде за спиною. Та сама властивість є у більшості вулиць. Якщо стати так, щоб парні номери будинків були по праву руку, а непарні по ліву, то початок вулиці буде за спиною. Часом допомагає зорієнтуватися там, де небагато будівель і потрібно зрозуміти в якому напрямку по вулиці йти.

Майстрування
Майстрували обкладинку для БаБетки.


6 клас

Руханка
Врахувавши побажання шестикласників "навчитись ходити на руках, робити колесо і сальто", почали підготовку - тренування стійки на руках і на голові біля стіночки. Теоретична частина від тих, хто вміє робити "колесо" :)

Малювання
Малювали :)

Географія
Оскільки у вивченні географії була перерва, то одне заняття присвятили згадуванню. Від мандрівників до умовних позначень на карті, географічній "координатній сітці" з паралелей і меридіанів, оболонкам Землі.
Поговорили про причини землетрусів і утворення вітру.
Другу частину заняття провели біля карти, відшукуючи найбільші острови, півострови, моря тощо.

Математика
Вирішували завдання з вступного іспиту до ліцею при КПІ. Виявилось гарним повторенням вивченого за рік, виявило всі прогалини.

Русский язык 
Марія: "Познайомили одне одного зі своїми властивостями зі "списку пишань", зібрали докупи усі вдалі знахідки з контрольної, порепетирували роботу  над помилками".

Світова література
Марія: "Поралися з "Жагою до життя" Джека Лондона. Дійшли до складних місць: у героя є все для виживання, проте щоб вижити, треба позбавитись усього, а щоб дістатись цілі - змінити її. Ставили (письмово) питання до тексту. Зібрали докупу слова, з яких починаються хороші запитання."

Театр
Марія: "З'ясували список дійових осіб та розподілили  ролі."

Вівторок

1 клас

English
Надя: "Сьогодні працювали за вчорашньою схемою. Згадували вивчене (трошки погоди, трошки одягу, кольори) і дивились трошки нового.
За разом з кольорами згадували слово "find" - після заклику "find something blue/pink/red/purple/..." малі швиденько розбігалися і відшукували щось відповідного кольору. 
Погодні теми їм чомусь не дуже йдуть. Жалілися, що нудно... :( Також сьогодні "не пішов" мультик про частини тіла. А коли почала їх питати "where is your nose/head/...?", занудились зовсім. Тож довелось мотивувати мультикам про Phonics-и (виявилося, їм дуже сподобався вчорашній "експеримент").
З нових мультиків дивились "Can you make a circle". Зі вчорашнім "Can you make a happy face" вони складають перші паростки наступної теми, яку я б хотіла розглянути - "I can", "Can you run/jump/fly/...?", якщо буде така можливість.
Щоправда, сьогоднішньою ціллю даного мультика були слова big-small, up-down.
Щодо Phonics-ів. Взагалі-то я їх сьогодні не планувала. Та довелося включити, бо вони ж бо були моєю морквиною задля продуктивної співпраці :)... 
Дивуюся, з якої причини деякі м/ф малим подобаються (як от ці Phonics-и), а з якоі деякі - ні ("Rain, rain, go away")"

Природа
Йшлося про співжиття живих істот. Про симбіоз, паразитизм і інші варіанти.
:) :)  коли обом добре
Співжиття гриба і водорості в лишайниках,
запилення квіткових рослин комахами в обмін на нектар, симбіоз риби-клоуна і актинії, він її годує, а вона його захищає, бо вміє жалитись.
:| :) коли одному добре, а іншому байдуже.
Познайомились з раком-відлюдником, який мешкає у колишніх мушельках молюсків.
Роздивляємось мушлю рапана, як вона поволі наростала, разом із зростанням молюска. А тоді дивимось як рак-відлюдник підбирає собі мушельку побільше і переселяється до неї. А часом він замість мушлі знаходить інші предмети: детальку конструктора, шматок пластикової пляшки.
:| :) коли одному байдуже, а іншому зле
Такий варіант співжиття ми спостерігали просто на нашому подвір'ї, коли горіх своїми міцними гілками і широким листям перекрив світло грушці.
:) :( коли одному добре, а іншому погано
Перше, що спадає на думку про таку взаємодію - це хижацтво. Вовчик з'їдає зайчика, вовчику добре, а зайчику зовсім  навпаки. Але водночас поговорили про те, що в природі немає когось поганого чи хорошого, що з'їдаючи слабких хижаки  сприяють тому, що виживають міцненькі.
А тоді заговорили про різних паразитів - бліх, вошей, кліщів. Розвіяли міф, про кліщів-ніндзя, які начебто сидять на деревах і видивляються перехожих, бо насправді кліщі зазвичай заповзають з землі.
Про омелу, про яку завжди казали, що вона паразит, але вона бере від дерева тільки воду і мінеральні речовини, а фотосинтезом займається сама. Тож є думка, що це також симбіоз, омела працює як допоміжний насос для підкачування води.

Каліграфія
Цього тижня тренувались списувати визначений обсяг слів (30-35) за визначений час (20-30 хв). 
Більшість впоралась, рекорд поставив Ден, йому знадобилась година, а в очах читалось німе питання "Навіщо це?". Якість ще кульгає, у декого і на обидві ноги :) але динаміка позитивна :)

Теревені
Сьогодні читаємо розділ про любов. Аліза його чекала найбільше, але цього тижня прихворіла. Доведеться їй прочитати окремо.
Діти відчувають, що любов відрізняється від закоханості. А любов до рідних - мами, тата, братика чи сестрички, відрізняється від закоханості в якусь ще нещодавно зовсім чужу людину. Хто хотів, порозказував про свої симпатії, хто кому подобається.
Але потім ми обговорювали, за якими проявами інших людей ми дізнаємось, що вони люблять нас, а також, як ми можемо показати іншим, що любимо їх. Цікаві були варіанти окрім очевидних - сказати чи обійняти. Макс, наприклад, сказав, що можна штовхати, поки не здогадається :) а Соля - про подарунки. В неї частенько емоції зав'язані на подарунки - радість, що купили щось, сумування, що не купили. Нонна і Ден вирішили цього разу відмовчатися.

6 клас

Руханка
Окрім акробатичних етюдів не припиняється робота з палицями і загальна силова підготовка.

Математика
Розібрали ті завдання, з якими виникли складнощі вчора. Переважно на відсотковий вміст речовини в розчині і поділ у заданому відношенні.

Граматика
Маша: "Урок почали з перевірки домашки, бо несподівано майже всі її зробили, навіть ті, хто не зробили письмово у зошиті, імпровізували усно на уроці :) Домашка полягала в тому, що потрібно було самостійно знайти слова, всередині яких «заховані» займенники та підшукати назви книг, фільмів, магазинів, де також є займенники. На цих «живих» прикладах розібрали, які є розряди займенників, та чим вони відрізняються.
На другій частині уроку познайомила дітей з книжкою Сашка Дерманського «День народження Привида».
Хотіла, щоб за прочитаним уривком спробували впізнати стиль автора, але Іванці достатньо було побачити малюнок на обкладинці, щоб миттєво згадати про цю омріяну книжкову новинку :) Розповіла їм трошки про цікаву технологію створення цих малюнків – всі ілюстрації художниця виконувала у техніці акварелі по тонкому шовку, а вже потім технічний редактор переносив їх на папір.
Після цього написали невеличкий диктант за уривком однієї з історій з книги – «Май Онес»."

Теревені
Розбирали ситуації з тесту Розенцвейга з тим, щоб знайти вихід, вигідний усім учасникам. Стають дуже виразними особливості поведінки кожного. Настя схильна обирати надмірно ввічливу форму "Милостивый государь, не соблаговолите ли вы..." :) Маша часто вповні враховує інтереси іншої сторони, але схильна нехтувати своїми. Юля і Антон першою реакцією намагаються відмовчатися і уникнути відповіді, але хто ж їм дасть :) Андрій поруч із ввічливою і конструктивною формою, щоразу дописує агресивну і з наїздом - просто задля власного задоволення :) Іванка, Тома і Федько, коли зрозуміли принцип, то вигадували варіанти без особливих труднощів.

Математика
Якщо з розкриттям дужок вже трохи легше, то в винесенням коефіцієнту за дужки ще плутано. От і розплутуємось :)
Цього разу пан Юрій підготувався із логічними задачками, тож друге заняття взагалі пішло жвавенько.

Підготовка до атестації
От де взаємовиручка, от де командна робота :)

Середа

1 клас

Математика 
Почали готуватись до атестації. Зробили кілька вже знайомих завдань і зіштовхнулись з необхідністю запису задач. Буде над чим попрацювати наступного тижня :)

Мовлення
Оскільки робота над БаБеткою наразі завершена, то можна влаштувати ось інше.
Ксенія Осадча: "Це було заняття з розвитку мовлення та комунікацій. Що відбувалося: Знайомство "Мої захоплення" (мета: назвати три улюблені справи та дізнатися, хто ще цим цікавиться). Гра "Подвійний м'яч" (водночас ловити й кидати - гра на покращення контакту й координації руху). Гра "Робот" (мета: діючи командно розташовуватися  на заданому просторі). 
Вправи на саморегуляцію - "Черепахи" та "Тіп-топ". 

"Казки удвох"- це спільна робота, де треба не тільки придумати й розповісти казку, а ще дотримуватися рамки (три слова, котрі повинні бути в казці). Малюванням "Чарівник" ми завершили зустріч.  
Діти розказали про особливості своїх героїв, а я дізналася про особливості дітей."

Українська мова
Олеся: "Читали з секундоміром у різних форматах новий текст Галі Ткачук про динозаврів, за текстом отримали листочок із десятком запитань: позначали true/false. Писали пропис, генеровани за цим шматком тексту. Кросворд із місяцями року".

Малювання 

6 клас

Руханка
Традиційні пробіжки і водіння один одного "тачкою", відпрацювання "колеса" і стійки на руках.

Українська мова
Олеся: "Читали свої історії, з професором і гопником - персонажами, нотували особливості їхнього мовлення, вжиті у текстах друзів. Текст Лесі Ворониної - порізаний на шматки, розвішені по класу. У кожної дитини - цей текст із пропусками слів, звіряючи із повним оргіналом (по класу) - заповнювали пропуски. Дивилися експрес-урок Олександра Авраменка, відтак за темою уроку заповнювали вправу. Дивилися відео - інтерв'ю з Андруховичем, на слух дописували речення звідти. Вірш Андруховича про місто - на слух виписували всіх тварин, обговорювали образ міста у вірші".

Фізика
Продовжували роботу над будівництвом будиночка.


Дізнались про те, як працюють сонячні батареї, роздивлялись їхню будову у розрізі.
Але частина вже трохи награлась у будівництво і втратила інтерес, тому займались розміткою поля для волейболу - це нове захоплення шестикласників, навіяне аніме :)


Історія
Ігор: "На занятті йшла мова про етап переходу від республіканського ладу до імперського в Римі. Першим імператором Риму був Гай Юлій Цезар. Ця непересічна особистість і була у центрі нашої уваги. На занятті ми ознайомились з документальним фільмом, а також записали основну інформацію щодо означених історичних подій."

Підготовка до атестації
Ті, кому треба було доробити контрольні, працювали, решта - грали в волейбол.

Більше фото тут.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар