03.04.17

Тиждень 24

Понеділок

1 клас

Руханка
Поступово в розминці вчимося координації рухів. Обертати стопою, при цьому не згинаючи коліна, обертати тазом так, щоб плечі лишалися нерухомі, розрізняти одноіменні і різноіменні кінцівки. 
Сьогодні вперше вдалося зробити Привітання Сонечка в тиші, не роблячи зауважень сусідам і глибоко дихаючи :)

Логіка/Програмування
Надя: "Старша підгрупа просто вирішувала задачки. Задачки були складні - з неочевидними вирішеннями, а діти, здається, не прокинулися ще після вихідних. Тому сьогодні було багато помилок.
Був введений новий елемент лабіринту - пастка, яку пару тижнів тому вигадав Платон. Якщо в неї потрапиш, Сонечко переноситься на початкову позицію. В деяких задачах це можна було використати з вигодою для себе (щоб не йти через все поле до наступного діаманта). Цікаво, що Платон обережно обійшов такі пастки - чи то не побачивши цю вигоду, чи просто свідомо не хотів туди попадатися".

English
Надя: "Повторити вивчені раніше настрої (happy angry sleepy scared). Співали, clap-али у долоньки, stamp-али ніжками під пісню "If you are happy".
Почали вивчати структуру "I like" (do you like?  Yes, I do.  No, I don't ) за допомогою nursery rhythm "Do you like ice cream ?". 
Грали в гру, коли я показую картинку предмету і питаю "do you like to eat ... ?" підставляючи відповідне слово  pizza/bus/lollipop/brick та ін., а дітлахи відповідали yes, I do/no, I don't .  Деякі хлопчики стверджували, що їм подобається їсти автобус :) "

Математика 
Розібрали задачу про бочку меду, в якій була помилка в умові 🍯
Визначали як з двох мотузочок, довжиною в 15 і 7 сірничків і олівця, довжиною 2 сірнички, відміряти і склеїти мотузку, довжиною 18 сірників. Знайшли 2 варіанти, цікаво чи знайдуться ще.
Малювали картинки по клітинках за вказівками напрямку і кількості клітинок.

Майстрування
Надя: "На минулому тижні виявилося, що Вася і Ден тишком-нишком "будують" в сараї корабель з дерев'яного ящика, який Оля витягнула надвір для інших цілей. Для цього вони притягли заржавілу сокиру без дозволу і відому дорослих. Тож, ідея хоч сама по собі і варта похвали, та реалізація явно не найкраща. Ящик був з дірками і залізними елементами, що ставило під сумнів можливість майбутнього корабля плавати, і послугувало аргументами змінити план будівництва і спланувати новий. Вирішили будувати з пластикових бутлів і запропонувати Каті робити це на Майструванні. Так все почалося...
Тепер нам дуже потрібні пластикові бутлі, а щоб їх роздобути, ми розпочали рекламну кампанію :). Робили на уроці великий яскравий плакат із закликом до батьків і гостей БеркоШко. Тож перший крок зроблено. Чекаємо на ГОРУ БУТЛІВ. Будемо дуже вдячні :)"

6 клас

Руханка тоді Малювання
Міша: "Обговорили будову передніх кінцівок людини - рук .
Виникли додаткові питання, що перевели хід розмови у несподівано цікавий напрямок: про жирові відкладення у людей. Про користь та шкідливість цих утворень, про специфіку їх у чоловіків та жінок.

Поговорили про "пивний живіт" та "дзеркальну хворобу" у чоловіків, проблемність тілобудови жінок з великою сідницею, та ніжками "х", на прикладі образів мультика Міядзакі".

Мистецтво
Катя: "Обговорювали враження від походу до музею Ханенків. Дивились ролик BBC про проект танцювальних класів в Музеї Метрополітан в Нью Йорку - мета якого додати "трохи тілесності" в музейний простір, що можливо музика і рухи якось сприяють сприйняттю мистецтва. Навколо цього ведеться бурхлива дискусія - безглуздя це чи щось у цьому є - пошук нових форм взаємодії з музейним простором. Обговорювали сильні і слабкі сторони проекту. Вигадували свої.

Теревені
Готуємось до формулювання особистих траекторій, визначаємо які напрямки діяльності для кожного учня є бажаними, приємними і результативними, а які - обтяжливими. Що хотілось би спробувати нового і як розподіляти час.

Русский языксвітова літератураТеатр.

Вівторок

1 клас

Логіка/Програмування
Надя: "Вирішували лабіринтні задачки. Дуже порадувала Соломія. Вона не просто вирішила все правильно, але і застосувала довгі цикли. При чому один з них я не помітила, поки не побачила його у Соломії. 
В котрий раз переконуюсь, що Карточка Досвіду "працює". Дівчаток дуже мотивує отримання якнайбільше коштовних камінчиків, а хлопців зі старшої підгрупи - досягнення нового левелу (Макс, здається, навмисне ладен робити помилки, аби лише поставити собі зайвий Fix :) )".

English
Надя: "Продовжували вивчення структури "I like". Подивились продовження попереднього м/ф - "Do you like spaghetti yogurt?". Потім обговорювали, хто що полюбляє (не їсти :) а просто ). По ходу знайомилися зі словами sun, snow (do you like sun? etc) тощо.
Почали тему тварин. Дивились м/ф "I have a pet". Потім обговорювали, хто яких тварин любить. Я питаю "Do you like a ... ?" (dog/cat/fish/bird/lion/dragon etc), і ті, хто любить, мають залізти на парту, а хто ні - залишаються сидіти. Дітям виявилося замало такої градації. Тому у нас ще з'явилися "so-so", коли висиш на парті, опираючись на пузо, і "a little bit " - коли, не стоїш, а лежиш на парті :)). 
Наостанок, знаходили відповідність між тінню і малюнком тварини на роздруківках".

Природа
Наш горошок проростає. Він сміливо випхався з коробки по самій короткій траекторії.
І впевнено просувається лабіринтом.
Роздивились паросток горошку - насінинка, корінчик, пагінець, листячко, згадали про квіточку і плід.
На дворі шукали рослини різної будови: трав'янисті, кущі і дерева. Діти самі називали ознаки: про висоту рослини, кількість стебел-стовбурів, їхню жорсткість.

А ще сьогодні ми говорили про умовний поділ всього на світі на природнє і створене людиною, а природу - на живу і неживу. Поділ звісно, дуже умовний - не завжди можна однозначно розділити "створене природою" і "створене, створеним природою". Якщо, наприклад, людський будинок - це штучне, то куди віднести гнізда птахів? Але у дітей не виникає особливого спротиву і вони інтуїтивно розподіляють світ як по писаному.

Теревені
Так тепло і радісно на вулиці, можна теревенити просто в дворі. Сьогодні йшлося про образу. Цього разу я навмисно не просила дітей згадувати свої образи, тим більше переповідати, бо настрій це б точно зіпсувало. Ми лише визначили що це за почуття, спробували його описати. Знайшли спільне зі злістю - що образа це майже те саме, що злість, тільки захована.
Поговорили про те, що той, на кого ображаєшся, може навіть не здогадуватись про твою образу, а тобі зле. Тому замість ображатись краще піти поговорити. Наприклад, навіть просто висловити, що "коли ти кажеш такі слова я почуваюся дуже ображеною і не хочу з тобою спілкуватися", "мене ображає те-то і те-то, можна попросити тебе більше так не чинити?". Звісно, людина може у відповідь сказати, щось на кшталт "я таке кажу, бо ти мені оце і оце, я теж на тебе ображаюсь". Але в будь-якому разі, сидіти і ображатися завжди гірше, ніж поговорити про це.

Українська мова

6 клас

Руханка потім  Інформатика
Сергій: "Темою останнього заняття з інформатики були шахи, а точніше, шахи і комп'ютер. Клас розділився на дві команди - тих, хто вміє грати і тих, хто не вміє. Команді "безграмотних" допомагав комп'ютер у вигляді планшета. 
Не дивно, що саме ця команда одержала абсолютну перемогу у партії. Далі говорили про те, як же комп'ютер навчився так гарно грати у шахи. Говорили про перебір варіантів, про відсікання гілок і оцінні функції. Завершили історією комп'ютерних шахів, шашок, гри Го і гри в крапки".

Граматика
Марія: "Почали заняття з пригадування чисел з музею Ханенків (Тома запам'ятала рік заснування музею, Клим – номер з гардеробу, а Федько рахував драконів :) . Вчились їх відмінювати у різних відмінках. Після цього шукали й виправляли помилки у числівниковій «зірці».
На другому занятті розібрали контрольну за квітень про числівники.

Математика
Познайомились з декартовою системою координат. Виявили аналогію з грою "морський бій". Вчергове повернулись до обговорення взаємно однозначної відповідності. Вчились визначати координати.

Теревені
Говорили про дипломатичні перемовини. Коли складно або неможливо в чомусь різко відмовити, але й погоджуватись не хочеться.
Вчились пропонувати варіанти. Погоджуватись лише на ту частину, яку готовий виконати. Просити лише про те, що людина може дати. Вчились обгрунтовувати своє прохання і залишати людині можливість відмови без погіршення стосунків.

Середа

1 клас

Математика 
Пишемо математичний диктант з синхронним записом на дошці умов, щоб можна було перевірити правильність застосування знаків арифметичних дій.

Подорож
Катя: "Гуляли сьогодні до ділянки, яку явно давно ніхто не відвідував. Вона вся вкрита примулами, які самі по ній розрослися килимом".

БаБетка
Катя: "Зробили останню сторінку в бабетці. М-Н. про найпершу прогулянку до Макса і Нонни півроку тому".

Театр
Галя: "Ми бігали "квест по почуттях", діти вдало знаходили та зображали різні емоції  - на кожного було по одній - радість, страх,  сум,  огида,  сором,  щастя, злість,  образа,  захоплення.
Після обіду ми сіли малювати почуття, більшість дітей використовували "смайлики" або людиноподібні істоти.
Ще ми намалювали "райдуга почуттів", кожен з дітлахів сам визначав, який колір - що означатиме,  в когось була червона злість,  а в когось - радість."

6 клас

Українська мова тоді Фізика
Впродовж двох занять закладали фундамент будиночка з газобетонних блочків.

Історія
Ігор: "На занятті ми почали вивчення Давнього Риму. Мова йшла про найдавніший царський період в історії Вічного міста. Ми всі згадали легенду про заснування міста братами-близнюками Ремом та Ромулом, які були чудесним образом виходжені вовчицею. А також нашу увагу привернуло загальна схема влаштування будівель суспільного користування. Палац, стадіон, терми та навіть суспільні вбиральні не залишились поза нашою увагою".

Математика (факультатив)
Практика спрощення виразів, розкриття дужок і винесення спільних множників за дужки.

Більше фото тут.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар