05.03.17

Тиждень 20

Понеділок

1 клас

Руханка
Катя: "Водили хороводики, грали в "1-2-3, хамелеони, рятуйте свої хвости", "row, row, row your boat"
"бабу куцю" - у варіанті з англійською примовкою про сірого котика.
Наприкінці - кожному учневі на спинці була  "написана" літера, якщо кожен скаже по порядку яка саме, то вийде слово. Цього разу - "мармеладка".

Логіка/Програмування
Надя: "Зі старшою підгрупою продовжували розбиратися з циклами. Якщо в цикл необхідно включити одну команду, то з цим завданням легко справляються всі. Навіть, якщо повтор команди лише 2 рази, діти залюбки використовують цикл. Якщо ж доцільно використати цикл для двох або більше команд, то його використовують лише одиниці. Дехто просто "не бачить" одразу, де можна його використати. В таких випадках я раджу дітям вирішити задачу без цикла, а потім знайти повторювані підряд шматки коду і переписати програму вже із використанням циклів.
Пробували себе у ролі тестувальників. Кожен мав перевірити роботу іншого. Реагували всі по-різному - і на свою роль перевіряючого, і на результат перевірки власної роботи. Варуся, наприклад, дуже засмутилася мінусам, які поставили іі роботі, і хотіла вже все кинути і йти на перерву. Та, коли ми перевірили перший "мінус" разом, то виявилося, що помилки немає, і вона радісно переправила "мінус" на "плюс". Тут вона могла вже нарешті йти на перерву, але вирішила "доперевіряти" і інші мінуси, які тепер сприймалися куди легше, навіть, якщо підтверджувалися. Помилка просто виправлялися, а "мінус" перетворювався на "плюс".
Нонна, навпаки, дуже стійко (принаймні ззовні) витримала три мінуси з чотирьох, які їй поставив Макс. А потім із приємністю виявила, що два мінуси - це помилка тестувальника, а не її". 

English
Лєна: "З першачками вивчали емоції: малювали та обговорювали, слухали, співали пісню, грали у гру, перепитували одне в одного та відповідали."

Математика 
На математиці спілкувались про злічені і незлічені об'єкти. Шукали приклади. Серед злічених найчастіше траплялись дерева, сонце і олівці. Цікаві були незлічені - повітря, космос, кров :)
Після перевірки домашнього завдання робили роботу над помилками. Це важлива частина - навчитись виправляти власні помилки.

Майстрування
Надя: "Незважаючи на те, що цього разу був дуже простий рецепт - "Желе з різнокольоровими шарами" - трошки викликів все ж таки було. І найголовніший з них - розтягнуте в часі розірване приготування, оскільки потрібно було дочекатись, поки попередній шар повністю застигне. Тож ми всі тренували терплячість :)
Одним з найцікавіших і веселих моментів нашої співпраці в рамках цього проекту є вигадування назв стравам. Аліза, наприклад, вигадує дуже жіночні назви - "Желе любовний рай", Нонна і Вася - влучні. Коли ми робили не солодке желе, Нонна назвала його "Непонятное желе", а Вася цього разу зробив лише один шар желе і назвав свій рецепт - "Несмугасте смугасте желе", "бо воно може бути як смугастим, так і не смугастим" - прокоментував він".

6 клас

Руханка
Продовжили експериментувати з різними станами і внутрішнім налаштуванням.

Малювання

Мистецтво
Катя: "З однією частиною класу продовжили опитування в анкетній формі стосовно музеїв. Друга частина (яка вже робила це минулого разу) - готували доповіді.

Кожен - свою, завдання базувалося на тому, що діти писали в анкетах стосовно свого зацікавлення, яке, можливо, могло б бути реалізоване в якомусь музеї. Потім слухали ці доповіді й обговорювали. Федько - Музей хвороб у Львові,  Юля - інтерактивні музеї Києва, Тома - музей маріонеток в Португалії, Настя - розкішні інтер'єри музеїв, Клим - музей контрабанди, Одеса".

English
Лєна: "Зі старшими ми закінчували тему, тож все повторювали: розділилися на трійки та, сумісно обговорюючи, робили вправи за вивченою темою".

Русский язык и мировая литература
Продовжували працювати з дієсловами, розбирали "лицо, число, род, время и наклонение". Писали диктант на вибір Насті.

Театр
Дороблювали маски і обирали давньогрецькі міфи для сценарію.



Вівторок

1 клас

Теревені
Наступний розділ "Великої книги почуттів" був присвячений ревнощам. Ми його, звісно, прочитали, але у наших першачків воно не відгукнулося. Хоча ми й згадали про ревнощі мами до маленьких братиків-сестричок, ревнощі до подружки твоєї подружки і таке інше. Але справді якесь не надто актуальне питання виявилось :)


Логіка/Програмування
Надя: "Допливли з молодшою групою до Циклів. Намагалися зрозуміти принцип на прикладі робота, який миє посуд. Всі діти бачили, як це робить мама, а дехто пробував навіть сам. Тому було нескладно уявити ніби ми даємо роботу вказівки:
- взяти тарілку
- помити
- повернутися до полиці
- поставити тарілку
- повернутися до раковини
І повторити процес N разів.
Вирішуючи задачки, намагалися використати нову структуру".

English тоді Природа
Сьогодні спостерігали різні явища і шукали в них спільне.
Спершу совали дерев'яний ящичок з металевою кулькою і спостерігали як він відкочується при зрушенні і зупинці ящичка.
Потім ставили мисочку на скатертину  і спершу повільно тягнули скатертину і посували разом з нею мисочку, а тоді смикали різко і скатертина виковзувала, а мисочка лишалась стояти.
Тоді взялися за гантелі. Повільно гантелю на ниточці можна було підняти, а швидко - ниточка обривалася.
А з двох ниточок, прив'язаних до гантелі, обривалася нижня, за яку смикали, а та, на якій вона була підвішена - лишалась цілою.
І останній дослід - рубання яблучка. За допомогою ножа і яблука відтворювали процес колки дрів сокирою.
І в усіх цих дослідах були предмети, які хотіли або залишатись на місці, або продовжувати рухатись туди, куди рухались. Кулька відкочувалась, гантеля лишалась висіти, а яблучко настромлювалось на лезо.
Так ми познайомилися з інерцією :)
Домашнє завдання: проїхатись в метро і відчути інерцію на собі.

Математика
Розбирали запитання з домашки, виправляли помилки.

6 клас

Руханка потім Інформатика
Сергій: "Займалися звукозаписом - записували пісню. Для зручності виписали слова. Музиканти   написали ноти. Тома - партія барабанів, Настя - перкусія, Юля, Маша, Іванка - флейти, Клим - бас. Федько і Андрій були звукорежисерами. Пісню виконав хор учнів 6 класу із солістом Антоном".
Послухати запис.

Граматика
Марія: "Готувались до атестації за лютий та дивились кліп Kozak System на пісню "Не моя" - а в ньому знаходили частку "не" поряд з різними частинами мови."

English
Лєна: "Підготовка до тесту. За тиждень подивимося, як все засвоєно. Також на понеділок - здати домашки :) "

Математика
Працювали з правилами зміни знаків, визначеннями додатніх, від'ємних, не додатніх, не від'ємних чисел. Досліджували їхнє розташування на числовій осі. Застосовувати переставну та сполучну властивості додавання до раціональних чисел, тренувались у відніманні.

Медіапроект
Зйомки сюжетів і інтерв'ю тривають.

Середа

1 клас

Математика 
Почали працювати над охайним записом рішень, орієнтуванням в межах аркуша. Нумерували приклади, писали їх послідовно, вміщуючи кожну цифру в клітиночку.

Подорож
Катя: "Останній раз ми ходили до лісу в останній день осені 30 листопада. А сьогодні - 1 день весни. Тобто ми не гуляли усю зиму. Йдемо - подивитись, можливо щось змінилося, можливо, побачимо підсніжники".





Українська мова
Олеся: "Багато завдань на листочках - на читання і письмо: кросворди, алфавіт, пропис, викреслити зайві слова у тексті. Гралися у "їстівне-неїстівне", відриваючи папірчики від м'яча і прочитуючи, що хто з'їв. 
Читали главу про огіркове варення - зупиняючись і передбачаючи "а що потім" - із книжки Кузька Кузякіна "Кожен може стати принцесою". Шукали слова у кросворді, потім я читала новий вірш Івана Андрусяка - якщо слово із тексту було у кросворді - діти ляпали в долоні".

БаБетка
Катя: "До чергового розвороту Бабетки - історії про те, як загобилось кошенятко Фіндус (з серії про Фіндуса і Петсона)".

6 клас

Руханка відтак Українська мова
Олеся: "Презентували "персональні сторінки", зроблені від імені письмеників із проекту, у вигаданій мережі "Фукі-Букі". Це була домашка, яку зробили тільки Іванка і Юля. Потім від імені цього письменника відповідали на інтерв'ю (це теж була частина домашки, її виконали Іванка, Юля, Маша і Клим). Решта з боргами.
Редагували текст із "Маленького принца", звіряли з роздруківками-"пазлами". Створювали "блокбастер" за картиною, озвучуючи репліки від імені різних персонажів. Розділені на трійки, відповідали на цілу низку питань, і якщо відповіді у всіх трьох збігалися - ставили галочку, якщо тільки у двох - зірочки. Потім підраховували, скільки у трійках спільного. Працювали із новою піснею сестер Тельнюк на слова Оксани Забужко - розставляли пропущені слова, здогадувалися про значення".

Фізика
Олена: "Уроки фізики продовжилися дослідженням діапазону звуків, який чує наше вухо. Ми це робили за допомогою аудіо-тестера в інтернеті.
Подивились відеоролік про те як можна звук побачити, частково повторили побачене за допомогою наших динаміків, відчули коливання звуку на власному досвіді і пішли слухати весну на вулицю, бо на дворі настало 1 березня. Ми слухали пташок, вітер, чавкали грязюкою, ходили по калюжах, шурухкотіли останнім снігом, слухали як з даху весело крапають краплі і... раділи."
Послухати запис.

Історія
Ігор: "Як можна вивчати історію Еллади не розуміючи мови давніх греків? Відповідь очевидна. Урок почався зі знайомства з давньогрецьким алфавітом, правилами читання та спробою прочитання написів на античних монетах з Північного Надчорномор’я (Тіра, Ольвія, Пантикопей). А також намагались дешифрувати загадові слова Λακεδιαμων та Σπαρτη. Ці написи означають назву одного і того ж самого міста – Спарта. Почали знайомитись з історією давньої Спарти та міфами, якими оповите це легендарне місто."

Математика (факультатив)
Вже не вперше пробуємо робити додаткове заняття під музику, для різноманіття і непогано виходить. Тренуємося оперувати раціональними числами.

А ще сьогодні гуртом відмивали парти. Бо щось раптово почали малювати на них.


Більше фото тут.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар