27.02.17

Тиждень 19

Понеділок

1 клас

Руханка
Катя: "Ближче до весни хочеться "вуличних" ігор - "колечко, вийди на крилечко",

"зіпсований телефон", хороводиків про водичку.

Якось після семінару з бодинаміки, переосмислюєш змістовність простих жестів - покласти теплу долоньку на спину сусідові, десь між лопатками".

Логіка/Програмування
Надя: "Цього тижня в понеділок програмування було у старшій підгрупі. Згадували про те, що в одної тієї самої задачі може бути кілька рішень, і розмірковували, як же визначити, яке обрати. Погодили, що ефективність рішення можна оцінити лише в контексті поставленої задачі, оцінивши мету, обмежувальні умови і пріоритети.
Дізналися, що для зменшення кількості клітинок для запису команд, можна використовувати таку структуру як "цикл". Домовилися, як будемо позначати "цикл" у програмі, і вирішували задачі з його використанням.
(після уроків знайшла свою папку з завданнями, залишену на парті, а над нею Нонну, яка вирішувала задачки з магнітним сонечком у руках. Напевно, це найприємніші моменти вчителювання :) )

English
Лєна: "Почали вивчати нову тему: моє тіло. Вивчили слова - частини обличчя. А також вивчали нові інструкції, наприклад, відкрити/заплющити очі".

Математика 
На занятті говорили про те, що таке "число", а що таке "цифра". Число - це кількість або вимір, якась величина. А цифра - це лише позначка на письмі.
Визначили що таке одно-, дво- і трицифрові числа.
Тоді говорили про парність. Де ми зустрічаємо "пари" в житті. Чого у людини одне, а чого пара. Пара очей, пара вух, пара ніг. Ніс один, а ніздрів - пара. А тоді визначали скільки камінчиків можна порівну взяти в пару рук.
Обирали з чисел від 1 до 20 всі одноцифрові непарні, а тоді всі двоцифрові парні.

Майстрування
Катя: "Сьогодні був день страви, яка виникла з співпраці кухарів двох країн - Росії, де ця страва готувалася з давніх-давен, та французів, які зробили її більш вишуканою на вигляд і навіть схожою на десерт. Салат з курячого м'яса та овочів у желе з бульону".
Надя: "Взагалі, на наших заняттях під кодовою назвою "кулінарія" (хоча кулінарії ми, мабуть, там навчаємось найменше ;) ) відбувається багато всього цікавого.
Наприклад, цього разу ми зіткнулися з двома явними проблемами. По-перше, щодо страви, яка була запланована, у дітей неочікувано виявилося упередження, що вона несмачна, і заняття було на межі зриву. По-друге, я помилково роздрукувала фотографії надто великого розміру, і вони не влізали в книгу.
Першу проблему ми вирішили шляхом компромісів, постановивши, що кожен зможе трохи змінити рецепт під свої вподобання. А другу - кожен з дітей вирішував по-своєму. Макс, наприклад, приклеїв фото боком; Фєдя - обрізав зайве і вклеїв як зазвичай. Ден вирізав найкращі з його погляду моменти і вклеїв лише їх. Але, мабуть, найнеординарніше вчинила Варуся. Вона розрізала фото на квадратики і зкріпила їх у маленьку книжечку, яку потім під'єднала до відповідної сторінки Книги Рецептів. Декільком дівчаткам сподобалась її ідея, і вони зробили те саме.
Не можу не написати про ще один випадок. Коли у подружки поруч "сталася катастрофа" - всі її сторінки були випадково з'єднані степлером, і вона вже була готова заплакати, Маша втрутилася у ситуацію і покликала дорослого їй на допомогу.
Мені подобаються такі моменти нашої співпраці :). Коли допомагаємо без прохання, ділимося ідеями без жадібного "не повторюй за мною!", підтримуємо один одного. Тоді відчувається, що ми - команда, а результат - в сто раз смачніший!"

6 клас

Руханка відтак Малювання і Мистецтво
Катя: "Відбулася перша зустріч з обговорення можливого майбутнього проекту у співпраці з музеєм.
Заповнювали анкети "Анкета учасника освітнього проекту БеркоШко у співпраці з Музеєм (поки що не скажу з яким)" й обговорювали їх".

English
Лєна: "Закріплення present continuous. Ми уявляли себе у якійсь ситуації та розповідали, що відбувається навколо, а всі малювали, як вони це уявляють, а потім за малюнками відтворювали ситуацію".

Російська мова 
Марія: "Порались з дієсловами, особливо - з тим, що таке нахил та як його вживають. Написали диктант, який підготувала Маша".

Світова література
Марія: "Порівнювали життя та творчість Чарльза Діккенса та Миколи Гоголя за допомогою хронологічних таблиць".

Театр
Марія: "Окреслили, сюжети з яких міфів розподілити між двома головними лініями".

Вівторок

1 клас

Теревені
Читали наступний розділ "Великої книги почуттів", про сором. Обговорили різноманітні ньюанси, від переживання, що комусь нашкодив, до ніяковіння перед виступом, від сором'язливості через невдалий одяг до почуття, яке змушує зашарітися, коли комусь подобаєшся або хтось подобається тобі. 
Цікаво помітили про одяг, що дівчата можуть спокійно вдягати "хлопчачий одяг", а хлопцям складніше вдягати "дівчачий", хоча зараз чоловіки вже носять і рожеві сорочки, і кілти, але ще не всі звикли.


Логіка/Програмування
Надя: "З молодшою підгрупою ми трохи відстаємо від старшої. Але все ж таки розглянули тему варіативності розв'язків і вибору найефективнішого. Даша обмежила свого сонечка на всі задачі лише 4-ма зарядами лазеру і, виходячи з цього, вибирала той чи інший шлях до мети".

English
Лєна: "Закріплювали назви частин обличчя. Повторювали кольори, розмальовуючи обличчя клоуна".

Природа
Сьогодні в нас заняття з серії "колдунство". Тобто досліди, не так цінні з пізнавальної точки зору, як видовищні. Робимо лавову лампу. З кольорової води, олії і таблетки аспірину-упса.
Для цього спершу потрібно було звільнити пляшечки і випити йогурт, а тоді самостійно вимити пляшечку.

У великій посудині вийшло не надто видовищно, зате у вузеньких пляшечках - так як задумувалось :)

Коли аспірин своє відшипить, пляшечки просто можна перевертати і спостерігати гарні бульки олії в кольоровій водичці.

Театр
Галя: "Ми проговорили й показали пантомімою десять весняних скоромовок, про шпаківню, жуків та все таке :) дуже вдало й швидко виходило у Макса та Нонни.
Ще кожен витягнув нумерований папірець із рядочком з віршика (також про весну) і діти мали самі визначити,  хто за ким буде говорити й декламувати так,  щоб віршик склався вірно".

6 клас

Руханка тоді Інформатика
Гралися з Photoshop, вчились підробляти фото і документи


Граматика
Марія: "Розібрали домашку - шукаючи "заховані" серед літер слова, вибирали, які написані правильно, які ні. Потім говорили про частку "не" - з якими частинами мови і в яких випадках вона може початись разом або окремо. Написали диктант за уривком з книги "Ковчег часу", і в ньому розібрали іменники і прикметники з "не". Після уроку  книга знов пішла по класу :) ".

English
Лєна: "Готувалися до атестаційної контрольної, слухали аудіювання та вчилися писати листівку з відпочинку."

Математика
Трохи повторювали тему ймовірності і знайомились з множенням раціональних дробів. Спрощували вирази у загальному вигляді.

Медіапроект
о

Середа

1 клас

Математика 
Діти непогано розібрались в розділенні числа на десяточки і одинички, а відтак і в додаванні й відніманні окремо десяточків і одиничок. Тож перейти до обчислення в стовпчик виявилось дуже просто. Наразі без переходу через десяток. Обчислюємо і записуємо в стовпчик:
24+22
47-13
32+23
56-45
99-66

БаБетка
Катя: "Роздивлялися карту стоакрового лісу до першого видання Вінні Пуха. Загадували різних героїв цієї книги один одному - відгадували за якоюсь ознакою, як він поводиться, рухається, що любить?



Малювали їх, писали, що вони могли б сказати. Вийшла Карта - Лісу (Вінні Пуха)"

Українська мова


Малювання форм



6 клас

Руханка тоді Українська мова і далі Фізика
Олена: "Не зовсім фізика була на уроці, ми говорили про наші очі, чому вони нас іноді підводять.  Оптичні обмани та ілюзії,  яке зображення на сітківці ока насправді і як мозок його "обробляє". Утворювали подібне до ока зображення - отримали зменшене перевернуте кольорове вікно на білому папері за допомогою лінзи.
Клим навчив нас "бачити" свою сітківку, а Настя показала нам відео про ілюзії. Висновок. Наш мозок ми навчаємо, а наші органи чуття це інструменти для збирання інформації, які треба берегти, щоб сприймати світ у всій його повноті"

Історія
Ігор: "На занятті йшла мова про колонізацію античною Грецією суміжних територій. Ми дізнались що таке «мала» та «велика» Греція. Чому і як розселялись перші грецькі колоністи. Особливу увагу було приділено античним містам-державам Північного Надчорномор’я: Ольвії, Херсонесу, Калос Лімену, Тірі та ін. На уроці подивились відео де «підводні» археологи-дайвери досліджують затоплену частину античної Ольвії".

Біологія

Математика (факультатив)
Займались трохи під музику, наприкінці дня це навіть допомагає зосередитись, а не відволікає. Тренували арифметичні дії з раціональними числами. Вчимось не плутатись в знаках.

Більше фото тут.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар