20.12.16

Прикметники...Знову

Почали вчити прикметники. Спробували аналогічно, як з іменником, вивчити визначення «прикметник» - всі учні разом зі мною стояли в колі, по черзі називаючи слова з визначення, а потім поступово заміняючи деякі слова жестами та рухами. На жаль, цього разу дітям хотілося більш бешкетувати, ніж вивчати саме визначення, тому я вирішила не витрачати багато часу лише на це.
Після розминки кожна дитина отримала 2 картки з іменниками-назвами героїв та предметів. Завдання полягало в тому, що потрібно було до кожного іменника вигадати неіснуючий прикметник. Це завдання, зрозуміло, викликало, захват у всіх – кому ж не сподобається можливість назвати вчителя «диявольським», а сніговика «п’яненьким» :) Тоді я поділила усіх на 4 групки по 2 людини, і кожна групка обирала всліпу назву історії, яку потрібно скласти у парі з другом, використовуючи раніше вигадані словосполучення. Як на мене, вийшло цікаво, хоч не всі були задоволені розподілом на групки. Іванці з Федьком пощастило з вибором історії та спільними героями – вони писали казку про континентальну фею та пожовклу відьму. Машка з Андрієм написали стислу, але чітку й прикольну новину про подію, запрошення на яку потрібно було розіслати на туалетних листівках. У Насті з Климом вийшов захопливий детектив про кукурудзяного кота, що проковтнув верблюжу гітару та плив на магнітофонному човні. А Тома з Антоном вигадали гумористичну історію про зеленого туриста, що мандрував у скелетному трамваї.
І насамкінець ми прослухали пісню Kozak System «Така спокуслива». Завдання полягало в тому, що потрібно було з неї виписати всі прикметники, які встиг розчути і розпізнати. Чомусь більшості було складно виловити прикметники на слух, тому для полегшення роботи я роздала додатково текст пісні. Тоді розповіла про типи прикметників (якісні, відносні, присвійні), і ми всі разом намагались розділити всі прикметники з пісні на 3 типи.
Марійка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар