25.12.16

Тиждень 14

Понеділок

1 клас

Руханка
Катя: "Цього тижня до школи дійшла лише половина учнів, тож мали нагоду пограти в "тихі ігри" -
"зіпсований телефон слуховий" і "зіпсований телефон тактильний" (коли" малюєш" букву на спинці сусіда)".

Вистава
Готувались до новорічної вистави, підшукували кожному віршики про звіряток.

Математика 
На математиці грали в гру memory. Кожний отримав картки, з написаними цифрами. Всі закривають очі, ведучий під кришкою  викладає камінчики - в рядочки, фігурки.
Спершу 5-6 камінчиків, далі можна збільшувати до 12-20, залежно від того як виходить. На секунду-дві кришку підінімають і діти мають запам'ятати розташування камінчиків, а тоді в уяві їх порахувати і обрати відповідний аркушик із цифрою.

Майстрування
Катя: "Майстрували ялинкові прикраси з фетру, золотих, срібних ниток. Зрозуміла, що надлишок матеріалів "виносить маленьким мозок" - вони тільки й роблять, що перебирають його і не можуть на чомусь зупинитись :)
В той самий час, коли обмежишся 1-2 кольорами ниток і кількома кольорами фетру - тут вмикається вдумливий підхід - на бордовому краще (ефектніше, святковіше) виглядає срібний чи золотий? Під кінець останнього уроку вже відчутно темніє, тому ми сиділи цей раз колом, зі свічками і вишивали сніжинки... години півтори :) такі собі дитячі вечорниці :) "

6 клас

Руханка потім Event management 
Маємо перше заняття по скайпу з Настею Стеценко про організацію вечірок.
Дізнались, що у вечірок буває різна мета - відсвяткувати подію, перезнайомити команду, відзначити завершення проекту тощо. Обирали ті, що актуальні для нас.
Визначали час, місце вечірки, запрошених гостей; необхідну техніку і реквізит.
Дізнались які є фази вечірки, які активності можуть бути у кожній. Накидали план Новорічної вечірки, визначили відповідальних за запрошення, смаколики, діджея тощо.

Географія
Олена: "Розпочали знайомство із літосферою через подорож до центру Землі. Вивчили внутрішню будову землі і порівняли її із структурою вареного яйця :)
Поговорили про рухи літосферних плит і їх наслідки, подивилися відео про розлом Сан-Адреас, Великий Каньйон, життя у Маріанській западині і відривки із фільму "Подорож до ядра Землі".

Вистава
З Анєю Остапенко почали писати сценарій для новорічної вистави.

Русский язык и мировая литература
Читали давню китайсько поезію Лі Бо, Ду Фу.

Малювання
Малювали новорічну тематику.

Вівторок

1 клас

Теревені
Читали книжечку про Фіндуса, Петсона і Різдво.
Трохи поговорили, чому Різдво - день народження однієї постаті - різні люди святкують в різний час: хто 25 грудня, хто 7 січня. Чому маємо дві дати для святкування Нового року - старий Новий рік і звичайний. І чому посеред зими співають "Щедрик-щедрик, щедрівочка, прилетіла ластівочка." Хіба ластівочки літають в січні?

Логіка
Оля: "Перед ти як роздати завдання попросила кожного назвати одне слово. Сьогодні одним завданням було зробити малюночок з крапочок і підписати його назву.
А другим було завдання подумати, що такого відбувається з дітьми чого не може з дорослими. Згадали що в дорослих нема няні, нема молочних зубів, не треба дітям ходити на роботу, у хлопчиків нема бороди.
Після ми зайшли в додзьо - розгадувати анаграми - п'ять слів було написано тільки літери кожного слова були переплутані. Треба було розшифрувати слово. Найкумедніше те, що діти не пригадали, що називали перед заняттям".

Каліграфія
Сьогодні замість прописів - штампики з пекінської капусти.


Природа
Нещодавно на одному з занять від когось з першачків прозвучала фраза, що "Вночі сонця немає". Тож сьогодні вирішили трошки поговорити що відбувається з Сонцем і куди воно дівається вночі. До того ж маємо зимове сонцестояння цього тижня :)
Спершу поговорили про те, як раніше люди уявляли Землю: як плаский диск, потім, як кулю, навколо якої крутиться Сонце і зірки. І тільки потім Птолемей і Джордано Бруно спростували таку думку.
Відтак на глобусі знайшли місце, де ми живемо. Тоді включили лампу-сонечко і світимо на глобус, який обертається. Бачимо як настає ніч, як приходить день.
А тоді йдемо в додзьо ррзбиратись з порами роки. Спершу Даша була Сонечком, а Вася Землею. Земля не просто крутиться навколо себе, а ще й навколо сонечка, і також не просто так, а під кутом. Тому Земля то нахилена до Сонечка, то відхилена від нього. Коли Земля нахилена до Сонечка, то настає літо, коли відхилена - зима.
Тоді граємо в гру. Я - Сонечко, а першачки - планетки, які крутяться навколо мене. І я задаю то "Зима і день", вони всі мають повернутись до мене обличчям, але відхилитись корпусом, то "Літо, ніч" - відвернутись і нахилитись до Сонечка.
Потім замальовували це в альбомах.

Музика

6 клас

Руханка далі Інформатика
Говорили про роботу зі звуком. Грали за допомогою Adobe Audition в гру, коли хтось наспівує пісню, потім її програють ззаду наперед і інша людина, яка не чула оригінал, має наспівати почуте. Це також записується і знову програється ззаду наперед. Якщо гарно наспівати, виходить схоже на оригінал :)

Математика
Грали в гру "Зрозумій мене" з математичними термінами. В кошику на окремих аркушиках написані терміни, які зустрічались в математиці досі: від "швидкість", "прямокутник" і "частка" до "НСК" і "взаємнопрості числа". Кожний має хвилину щоб пояснити термін іншим, не називаючи спільнокореневих слів. Якщо друзі відгадали термін, забираєш аркушик собі, якщо не знаєш як пояснити - повертаєш в кошик.
Наприкінці підрахували у кого скільки пояснених слів і на дошці намалювали діаграму. Так і познайомились з цією темою - графічного представлення співвідношень :)

Вистава
Продовжили роботу над виставою, підбирали звуковий супровід для різних персонажів, допрацьовували сценарій.

Теревені
З міфології отримали домашнє завдання подивитись фільм Кончаловського "Одіссей", а на теревенях обговорювали два питання. 
Перше - як відмовитись приходити в гості до товариша, якщо не ясно, чим цікавим можна зайнятись, як сказати про це так, щоб не образити, як шукати ідеї того, що хочеться втілити саме з цією людиною. 
І друга тема "Дівчат бити не можна". Обговорювали, що насправді незалежно від статі зазвичай бажано не бити нікого, ні дівчат, ні хлопців. Але бувають ситуації, коли бити можна, наприклад, у спарингу. А також можливі випадки, коли битись треба - наприклад, щоб відстояти себе. 
Розбирали ситуацію, що дівчина раптом може вдарити хлопця, як вчинити хлопцеві - спершу попередити, пригрозити, що наступного разу дасть здачі. І якщо напади продовжаться, то таки втілити це.

Граматика
Марія: "Почали вчити прикметники. Спробували аналогічно, як з іменником, вивчити визначення «прикметник» - всі учні разом зі мною стояли в колі, по черзі називаючи слова з визначення, а потім поступово заміняючи деякі слова жестами та рухами. На жаль, цього разу дітям хотілося більш бешкетувати, ніж вивчати саме визначення, тому я вирішила не витрачати багато часу лише на це.
Після розминки кожна дитина отримала 2 картки з іменниками-назвами героїв та предметів. Завдання полягало в тому, що потрібно було до кожного іменника вигадати неіснуючий прикметник. Це завдання, зрозуміло, викликало, захват у всіх – кому ж не сподобається можливість назвати вчителя «диявольським», а сніговика «п’яненьким» :) Тоді я поділила усіх на 4 групки по 2 людини, і кожна групка обирала всліпу назву історії, яку потрібно скласти у парі з другом, використовуючи раніше вигадані словосполучення. Як на мене, вийшло цікаво, хоч не всі були задоволені розподілом на групки. Іванці з Федьком пощастило з вибором історії та спільними героями – вони писали казку про континентальну фею та пожовклу відьму. Машка з Андрієм написали стислу, але чітку й прикольну новину про подію, запрошення на яку потрібно було розіслати на туалетних листівках. У Насті з Климом вийшов захопливий детектив про кукурудзяного кота, що проковтнув верблюжу гітару та плив на магнітофонному човні. А Тома з Антоном вигадали гумористичну історію про зеленого туриста, що мандрував у скелетному трамваї.
І насамкінець ми прослухали пісню Kozak System «Така спокуслива». Завдання полягало в тому, що потрібно було з неї виписати всі прикметники, які встиг розчути і розпізнати. Чомусь більшості було складно виловити прикметники на слух, тому для полегшення роботи я роздала додатково текст пісні. Тоді розповіла про типи прикметників (якісні, відносні, присвійні), і ми всі разом намагались розділити всі прикметники з пісні на 3 типи."

Медіапроект
З Сашком Хоменком знімали першу сцену за Настіним сценарієм.

Середа

1 клас

Математика 
Писали усний диктант: "9 збільши на 4 і зменши на 5", "на скільки 13 більше за 8?", "скільки буде якщо від 0 забрати 0?" і так далі.

БаБетка
Катя: "Виправляли помилки в історії з помилками про подорож до лісу. Вийшла "ВелИка багнючна Історія". Оформимо сторінку фотографіями.
На прогулянку ми не ходили, завершували вишивання прикрас. Там роботи було не на одне заняття, а до понеділка діти не хотіли чекати)

Українська мова
Робили різні вправи про зимівлю різних істот, вписували пропущені літери і слова.

Малювання форм
Сьогодні дітки вже самі змочували свої аркушики водою і розташовували на планшетиках для малювання.


6 клас

Руханка далі Українська мова
Зачитували домашку - вигадані страшні історії. Писали запитання про персонажів і відповідали на них.

Математика
Вирішували задачі про пропорції, діаграми, коло і круг.

Історія
Йшлося про Олександра Македонського. Але обстановка на занятті була не дуже робоча, тому встигли небагато.

Біологія
Говорили про різні тканини рослин і їхнє призначення: механічні, покривні, провідні та інші.

Наприкінці тижня якось особливо загострились питання дисципліни, поваги, чуйності і відповідальності у взаєминах з шестикласниками. Матимемо на початку наступного тижня про що поговорити.


П'ятниця

Відвідали з частиною беркошколяриків музей книги і друкарства. 
Марійка провела цікаву екскурсію, ще й папір виготовили :)

Більше фото тут.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар