27.11.16

Тиждень десятий

Понеділок

1 клас

Руханка
Розім'ялися перед заняттями, згадали ті вправи, з якими вже познайомились.

Логіка
Малювальна естафета. Оля: "Розділила клас на три зони. В першій лампочка світила на предмети і треба було обвести їх тіні, 
у другій зоні було завданнячко двома руками одночасно намалювати метелика, 
половина одним кольором, половина іншим. А в третій - симетрично домалювати половину ялинки".

English потім Математика 
Для розминки грали в гру - щоб кількість тих хто стоїть відповідала кількості показаних пальців.

В роздруківочках маємо задачу на переливання. Робиво її в реальності: маємо 3-літрову банку, 5-літрову кастрюлю і відро. Вигадуємо способи налити у відро 4 літри води.
Вдалося знайти два варіанти. А потім ще якийсь час вигадували як то записати. Виійшло приблизно так:
К5→Б3
К2→В2
К5→Б3
К2→В4
Далі відтворювали нерівності на справжніх терезах: "На одній шальці 5 камінчиків і ще 7, а на іншій - 8 і ще 6. Яка з шальок опуститься нижче?" Спершу робили припущення, а тоді перевіряли в реальності.
Вчимось малювати схеми до задач на прикладі кидання м'ячика.

Майстрування
Катя: "Грали в гру, коли кілька людей, наприклад втрьох, "наосліп" намагаються намалювати людину -
один малює голову, підгортає листорок (ховає), другий - тулуб і руки, ховає, третій - ніжки. Потім - розгортають і дивляться, що вийшло".

З Надею намалювали будиночки для адвент-календаря.

6 клас

Руханка відтак Історія
Ігор: "Узагальнили матеріал з давньої історії Межиріччя Тигру та Євфрату. Було підсумовано матеріал про Ассирію, Вавилонію, Шумер та Акад. Наприкінці уроку всі учні написали короткі самостійні роботи".

Географія
Вирішували картографічно-топографічні задачі: про масштаб, пошук відстаней і висот над рівнем моря, визначення азимуту. Грали в "Крокодила", показуючи слова: горизонталі, умовні знаки, топографічна зйомка тощо.

English

Русский язык и мировая литература

Малювання
Знову малювали по друкованій основі та інших репродукціях.

Вівторок

1 клас

Теревені
Читали історія про Петсона, Фіндуса і намет. Виявилось, що кілька дітей ніколи не спали в наметі. Ну що ж, довелось його встановити :)


English потім Природа
Сьогодні завершуємо тему "Людина". Пишемо тест. В першу чергу, щоб потроху вчитись писати тести, бо на атестаціях така форма зустрічається часто.
Запитання були, наприклад, такі: 
Позначити шлях їжі в людині:
Або обрати частини скелета людини:
Окрім того кілька завдань для розваги. Наприклад, визначити своє прицільне око.
Для цього потрібно чере навеликий отрів подивитись на невеличкий предмет обома очима. Тоді закрити одне одко, відтак друге. І те око, дивлячись яким, предмет не зміщується, і є прицільне.

Творче мислення
Театру з технічний причин не було. Замість того - творче мислення. Робимо завдання з книги Гатанова Ю.Б. "Курс развития творческого мышления для детей". Оля: "Завдання де треба намалювати те, що уявляєш коли чуєш слово "швидкий". Взяли розгін з мотоциклів та літаків, а дійшли до серця, урагану та дощу :)" 
Потім слухали англійські пісеньки.

6 клас

Інформатика
На занятті ми говорили про Інтернет, про те як інформація долаючи довгий шлях потрапляє саме туди, куди треба, про домени, провайдерів, маршрутизацію і служби DNS. Потім влаштували змагання з пошуку в інтернеті і думаю, що ми ще повторимо - всім дуже сподобалося. Особливо, коли вони знайшли фото Квасолі, зроблене службою Google Street Map

English за ним Міфологія
Писали тест з пройдених давньогрецьких міфів, користуватись можна було чим завгодно, окрім інтернету. Одразу зросла цінність записів і скетчів. Загалом тест - це скоріш ще один спосіб донесення інформації, аніж контроль. Добре, 
1. Знайдіть на карті місце, де живуть давньогрецькі боги:

2. Розподіл влади в світі серед богів
• Аїд • Земля
• Посейдон • Небо
• Зевс • Моря
• Підземний світ

3. Розподіл влади в світі серед богів
• Діоніс • Мудрість
• Арес • Ковальство й ремесла
• Афіна • Війна
• Гефест • Любов і краса
• Ніка • Шлюб
• Деметра • Перемога
• Афродіта • Мистецтва
• Артеміда • Виноробство
• Аїд • Плодючість
• Аполон • Полювання
• Гера • Царство мертвих

4. Аполлон і Артеміда:
• сестри
• брат і сестра
• чоловік і дружина
• близнюки
• батько і дочка
• сусіди

5. Яка богиня носила ім’я Паллада і чому?

6. Що таке «егіда» і що означає вислів «під егідою»?

7. Що не поділили між собою Гера, Афіна, Афродіта?
• славу
• яблуко
• чоловіка
• апельсин

8. Назвіть істот і назви
• Дикі істоти, напівлюди-напівконі, мешканці гір і лісів
• Одноокі велетні
• Страж Аїда, триголовий пес зі зміїним хвостом
• Істота з головою лева, серединою кози і хвостом змії, іменем якої називають нереальні ідеї
• Напівжінка-напівзмія, іменем якої чомусь назвали австралійську тварину «колючого мурахоїда»
• Яку богиню називають Пінороджена?
• Ким був батько Зевса і як його звали
• Річка забуття з підземного царства
• Перевізник до краю мертвих
• Скільки коштує переправа в царство мертвих?
• Їжа богів-олімпійців
• Питво богів-олімпійців

9. Як ви розумієте вислів «титанічна боротьба»?

10. Як ви розумієте вислів «прокрустово ложе»?

11. Хто придумав міфи і навіщо?
• Люди, щоб було цікавіше
• Боги, щоб прославляти себе
• Люди, щоб пояснити будову світу і його закони
• Боги, щоб прославити Давню Грецію
• Люди, щоб керувати іншими людьми
• Боги, щоб керувати людьми
• Люди, щоб лякати або розважати своїх дітей
• Боги, щоб лякати або розважати людей
• Люди, щоб було в що вірити
• Боги, щоб в них вірили люди

Граматика
Підготовка до атестаційної контрольної.

Медіапроект
Сьогодні в гостях режисер Марина Польшина.


Після занять - практика він-чунь. Долучаються першокласники.

Середа

1 клас

Математика 
Потроху вчимося вписувати цифри в окремі клітиночки. Для цього пишемо самостійні роботи у прописах. Спершу необхідно навести циферки, а тоді обчислити.
Дуже зручно, бо можна відстежити рівень лічби кожного.
Так, і користуватись можна усіма підручними замобами - пальцями, паличками, камінчиками. Допоки в дитини самої не зникне в них потреба.

Подорож
Катя: "На прогулянці ходили шукати вічнозелені дерева й кущі - лише на центральній вулиці знайшли більше 10.


Деякі діти, здається, дуже були здивовані: "Так що вони завжди-завжди зелені?"



БаБетка
Катя: "Дороблювали на БаБетці розворот г (тверда) - д. Читали слова з цією літерою, зробили невеличкий словничок слів, де трапляється ця "рідкісна" літера" - пристеплерили до сторінки."

Українська мова
Читали історію про Балабонового монстра. Вигадувати своїх: "помаранчево-мушлевих", "механічно-олівцяних" і "табуретко-стільчикових" монстриків.
Вправи з навчанням читати слова, записані прописними літерами. 
Малювання форм
Традиційне Полінчине заняття з вальфорфської педагогіки - руханки і малювання форм.



6 клас

Руханка за нею Українська мова

Фізика

На обіді - позапланові теревені (просто захотілося).


Історія
Ігор: "На занятті йшла мова про давню історію Східного Середземномор’я. Ми познайомились з яскравими флібустьєрами-фінікійцями. А також нас зацікавив секрет найбільш міцного та легендарного фінікійської сталі. Одним з наріжних питань заняття було питання Біблії як історичного джерела з історії Ізраїльсько-Іудейського царства. У цьому питанні ще прийдеться розібратись наступного заняття. 

Біологія
Щоб потрапити на заняття необхідно було пройти випробування запитаннями за пройденим матеріалом - про будову клітини.
Далі - мікробіологія: бактерії, віруси та інша дрібнота.

Математика (факультатив)
Індивідуальна робота з бажаючими.

Більше фото тут.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар