21.11.16

Тиждень дев'ятий

Понеділок

1 клас

Руханка
Катя: "Пробували уявити, що ми - новонароджені малючки, ще нічого не вміємо, тільки починаємо "обживати" тіло - тримати голівку, перевертатись зі спини на животик, повзати, стояти, тримаючись за стіночку.
А що ми, 6-7-річні вже вміємо робити?
Робили вправи з паличками, щоразу ускладнюючи рівень. Пояснювати кожну нову вправу допомагають "образи", на що це схоже. Інколи вдала назва народжується у співпраці з дітьми. Наприкінці робили один одному масаж спини і ніжок паличкою".

Прогулянка
Був такий гарний сніг, що замість логіки мали додаткову велику прогулянку :)

English
Лєна: "Зосередилися на тому, щоб систематизувати вивчений матеріал. Ми багато слухали, повторили цифри, приділили увагу ввічливим формам спілкування, розігрували ситуації: щось не могли знайти, ділилися одне з одним та дякували."

Математика 
На початку заняття пробували скрутити з мотузочки різні літери абетки, тільки так, що її не склеювати, не зв'язувати і не складати вдвічі. Оскільки абетка в нас є в класі на стінці - це було доволі легко.
А тоді познайомились з терезами. Складали на шальки терезів різну кількість камінчиків, наприклад на одну "4 і 3", а на другу "1 і 5" і порівнювали яка шалька терезів опуститься нижче, а тоді вчились записувати математиною мовою.
Вчились домальовувати дзеркальні зображення. Спершу, підглядаючи в дзеркало, а тоді - в уяві.

Майстрування
Катя: "Роздивлялись, як виглядає гроно винограду "з натури", згадували, який він буває, колір, форма ягід, смак.
Пробували гуашеві фарби на палітрі замісити таким чином, щоб вийшов якийсь "виноградний" колір, і намалювати виноградне гроно, роблячи відтиски пальчиком.
Ці малюнки використали на БаБетку - сторінка В і Г, Ґ і Д, присвячені прогулянці "до виноградного дідуся".

6 клас

Руханка, потім подвіна Географія
Олена: "Познайомились із географічними координатами. Пограли у "морський бій" на карті, потренувалися визначати відсатнь у градусах, шукати місця затонулих кораблів та інших об'єктів на карті".

English
Лєна: "Дорозбирали контрольну й зазирнули в куточок країнознавства, де дізналися про парк розваг в Великій Британії. Домовилися зробити проект-газету й написати та оформити в стінгазету проект на тему "Вихідні в Києві".

Русский язык и мировая литература
Марія: "В произведении находим протагониста и антагониста, чего каждый из них хочет и что для этого делает, насколько им это удаётся, кто ещё важные участники сюжета, какие важнейшие события и главные поворотные пункты."

Малювання
Міша: "Сьогоднішній урок був поисвячений незаичному експерименту: малювали довільні композиції не на чистому папері, а на репродукціях з журналів та старих книг.
Кольорова основа створює таким чином додаткові фактури, та іноді несподівпно доповнює композицію.
З класиків дуже любив та часто застосовував цей прийом Пабло Пікассо, у нас також сесія виявилась плідною, шкода, Федір не малював, у нього б вийшло гарно...
Ми таким чином, все щільніш підходимо до створення художнього продукту".

Впродовж дня всі перерви зі сніжками :)


Вівторок

1 клас

Теревені
Підпічні читання, де тепліше. Читали про "переполох на городі", по прочитанні тренували уважність. Скільки разів Петсону довелось садити картоплю, скільки було корів, скільки Фіндус мав котлеток  таке інше.

Прописи
Оля: "Продовжували ряд. Цього разу місця було мало тож діти домальовувати собі спочатку клітиночку, а потім вміщали фігурку. Хочеться відмітити прогрес Фєді, який помітний і на інших предметах, де треба обходити по крапочках, все частіше потрапляє в лінію".

English
Лєна: "Перейшли з першачками на нову тему: дії у класі. Ми грали в пантоміму, показуючи та відгадуючи дії, слухали аудіорядок з ними. Також повторювали кольори та цифри".

Природа
Спершу перевірили домашнє завдання - треба було визначии від чого течуть сльози. Діти знайшли багато цікавих варіантів: бід болю, від суму, від того, що щось потрапило в око, від цибулі і навіть від сміху :)
А сьогоднішня тема: нюх і смак. Спершу досліджуємо запахи. Говоримо про техніку безпеки, що запахи бувають дуже сильні, вчимось правильно нюхати з пляшечки.
Тренуємось на аміаку, щоб всерйоз.
Далі закриваємо очі, щоб розгадувати запахи не підглядаючи: кориця, каррі, цедра тощо.
Потім говоримо про виділення ароматів: ефірні олії і парфумерію. Нюхаємо кілька ефірних олій: ялицеву (хвойну), лавандову (квіткову), пряну (корицю). Намагаємось описати запах - свіжий, липкий, густий тощо.
Порівнюємо запах меленої кориці і коричної олії. Дуже схожі.
Потім переходимо до дослідження смаку. Маємо 5 баночок з безколірною рідиною, замальовуємо в зошитіїх і починаємо дослідження. Кожний бере трошки рідини ложечкою, пробує на смак, результати записує в зошит, не називаючи вголос. 
Тільки коли спробують усі - тоді обговорюємо. Солоне, солодке, кисле, гірке, але найбільш яскраво всі реагували на гостре, пекуче - настоянку імбиря. В перші секунди смаку начебто немає, а потім ти перетворюєшся на вогнедишного дракончика :)
По завершенні заняття дегустацію можна було продовжити.

Барабани
На барабанах сьогодні ділились на групи: одні грали, інші слухали, а тоді мінялись.


Майстрування ліхтариків
Ввечері Надя (мама Дена) влаштувала свято створення ліхтариків.

 Після чого кожний забрав на засніжений вечірній двір свій гарний вогник.


6 клас

Інформатика
Розібрали атестаційну контрольну.

Математика 
Щоб плавно підійти до ділення дробів, спершу згадуємо, що таке, власне, ділення. Наприклад "48:4" - потрібно дізнались скільки разів 4 вміщується в 48. Власне, з дробами те саме: "2:1/4" - це скільки четвертинок вміщується в 2 цілих.
А коли зробуміла суть, решта - справа техніки. Розбираємо взаємнообернені числа і перехід від ділення на дріб до множення на взаємнообернений до нього.

English
Лєна: "Весь урок грали в настільну гру - це було повторення матеріалу, що ми вивчили. Ще раз вітаю переможців - Тому та Антона".

Міфологія
Повторювали ті міфи, які вже встигли дізнатись, ще почитали про Ерота і Гефеста.

Граматика
Марія: "Починаємо - хто вивчати все заново, а хто дещо повторювати - частини мови. Вчора був іменник. Тому щоб викликати хоч якийсь інтерес до вже знайомої теми, ми почали з запам'ятовування  визначення "іменник" - всі стояли в колі, по черзі називаючи слова з визначення, а потім поступово заміняючи деякі слова жестами :) Було складно не заплутатись в процесі гри, проте за жестами в кінці уроку діти згадували ключові слова.
Потім написали невеличкий диктант. Кожна дитина аналізувала по 1 реченню з нього - називала всі іменники, і характеризувала їх особливості: конкретне чи абстрактне поняття, власна чи загальна назва, збірне поняття чи ні".

Медіапроект
Згадували хто в який спосіб потрапив до БеркоШко. Схоже затівають документальне кіно :)

Знову були епічні перерви:




Що б ви знали - синець на щоці у Томи і ссадина у Федька на лобі - то трофеї від гри в сніжки :) Якщо вже грати - то від душі...
 
"Учні БеркоШко після гри в сніжки, 2016" і "Студенты Принстонского университета после игры в снежки, 1893".

Середа

1 клас

Математика 
Написали з першачками математичний диктант. "5 і 7 разом... Скільки вийде, якщо від 13 забрати 4... Збільшіть 8 на 9...". Тепер це будуть щотижневі тренування. Можна і повторити, і підучити, і перевірити хто що вміє.

Подорож
Катя: "Вирушили у навколоберковецьку подорож на санчатах, оскільки вони великі, але одні, то на перехрестях треба було щоразу передомовлятись, хто їде, хто везе, а хто штовхає".


БаБетка
Катя: "Здається, діти вже звикли до "алгоритму", як ми створюємо сторінки. Цього разу ми мали виноградні грона, які треба було розташувати на розвороті майбутньої книжечки, "заплести ними". 
Ініціативу захопили Ден і Макс, які почали малювати лозу з розгалуженнями, до якої можна було приєднати своє гроно. Так вийшло, що вони скеровують процес".

Українська мова

Ловили мишей. Кожний котик, залізав в нірку, а щоб зловити, мав написати прописаом "миша".

Малювання форм




6 клас

Руханка тоді Українська мова
Олеся: "Перевіряли домашку: з тексту обраного сучасного письменника обрати 3 абзаци, "перекласти" їх на суржик.
На перший сніг підготувала завдання із книжки Дзвінки Матіяш "День сніговика" - список слів треба було спочатку знайти у тексті, потім у "табличному кросворді". Знову пошук слів у таблиці викликав особливе зацікавлення і занурення надовго.
Вивчали відміни через мнемонічну історію про чотири вагони, яку треба було занотувати у вигляді скетча. Писали підказку про відміни.
Виготовляли власні "потяги на 4 вагони" із власними словами - потім поїзди рушили за маршрутом "Беркошко-Відмінівськ" із перевіркою на кожній проміжній станції: "1, 2, 3 і 4 відміна" - до фінішу доїхав тільки один потяг - Томи.
Текст Жадана з пропусками - спершу вставляли на власний розсуд слова зі списку. Перевірка - слухаючи пісню Kozak system"

Фізика
Порахували скільки часу знадобиться на виготовлення цегляного будинку і вирішили оптимізувати конструкцію. З цегли робити лише фундамент а стіни - з фанери.


Математика
Відточуємо операції з дробами. Цього разу працюємо сидячи в колі, бачучи одне одного. Часом просто зміна локації дає ефект новизни.

Біологія
Вивчали бактерії.

Більше фото тут.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар