29.10.16

Тиждень шостий

Понеділок

1 клас

Руханка
Катя: "Почали робити вправи з м'ячами для жонглювання. Прикольно спостерігати, як для маленьких такий, здавалося б, простий вид діяльності, як передавати кидаючи м'яч в колі один одному, називаючи ім'я, кому ти хочеш передати, вимагає від дітей такий рівень організованості, якому вони тільки вчаться :). 
Робили вправи з м'ячем на розвиток спритності.
Грали в резиночку та "Олімпіаду", де треба проповзати через плутанину не зачепивши резиночку."

Логіка
Збирали різних тваринок в купки по чотири - вправа на уважність і координацію руки з олівцем. У Васі одна групка тваринок виявилась на великій відстані, так, що незручно було їх разом обвести, то він домалював тваринкам телепорт :)

English
Лєна: "Вивчали з першокласниками деякі предмети, які є навколо нас, повторювали кольори, робили картки й грали в memory". 

Математика 
Оскільки сьогоднішній день ми почали з обговорення обсягів домашки, то уважніше приглядаюсь до того, хто з чим справляється. Більшість працює в одному ритмі, так, що ми можемо обговорювати якісь завдання разом на дошці. Хтось рахує швидше, комусь потрібно більше часу. Є й такі, які працюють тільки в своєму ритмі і не можуть з усіма. Начебто хочеться потроху звести дітей до подібного рівня, щоб працювати в групі, але ті, кому вдається легше, встигають зробити більше і тим самим ще краще натренуватись, а кому складно, той не встигає зробити і затримується.
Грали в гру на кількість і командну роботу. Я поверталась спиною до класу і показувала певну кількість пальців, і рівно така ж кількість дітей має встати, а решта - сидіти.
Цікаво як вони домовляються хто саме встане, а хто сидітиме. Звісно зазвичай намагаються вставати одній й ті самі, тому з певного моменту попросила щоб вставали й інші. Дітей на занятті сьогодні було десять, звісно найбільше радості викликав момент, коли я пказала всі десять пальців і всі повскакували :)

Майстрування
Катя: "Майстрування - робили "світлофор" з листя.
Цікаво було спостерігати, як діти впораються з тим, що все треба робити "на око" - підганяти кальку під рамочку - всі шматочки вірізалися від руки, всі різні. Ще більш цікаво вирізати кола з листочків (вони ж мають приблизно бути однаковими у світлофорі), я листочки всі різної неправильної форми).
Розташувати те, що вийшло вирізати всередині рамочки. Але у всіх вийшло гарно :)"

6 клас

Руханка
Цього разу руханку проводить Марина Коток: "Зробили розминку для суглобів, розігрілися і перейшли до йоги.
Виконали зкручування для хребта, зробили кілька кіл сурьї-намаскари, порухали ногами в позі метелика, виконали нахили і асани на розтягування задньої поверхні тіла. Також спробували зробити одну асану для парної йоги, причому хлопчики відмовилися виконувати вправу в парі, а дівчатка зробили з радістю і дуже вдало. Завершили заняття невеличкою медитацією на привітання дня, що настав. Загалом все було весело, але трохи хаотично, діти дуже жваві і готові щомиті розпочати розмову і відволікти увагу, тому весь час потрібно пильнувати дисципліну заняття :)".

Математика 
Перейшли до додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Дехто досі плутається в розкладанні на множники і пошуку НСК, добре, що ми робимо вдосталь прикладів.

Географія
Олена: "Розпочали нову тему про орієнтування на місцевості. Поговорили про способи орієнтування на місцевості, потренувалися орієнтуватися за компасом, визначати азимут. Зробили вправу на закріплення вмінь визначення сторін горизонту."

English
Лєна: "Повторювали граматику, шукали якомога більше тих, хто любить те, що ми, має те саме й вміє те ж, що ми, в той же час відпрацьовували нашу граматику. Також ми перевірили перші завдання контрольної."

Русский язык и мировая литература
Продовжили говорити про героїв. Розбирали поняття "гібрис" - геройську дерзоту, виклик богам на прикладі змагання Афіни й Арахни.

Малювання


Вівторок

1 клас

Теревені
Похмурим осіннім ранком читали книжечку про Петсона, який сумував похмурим осіннім ранком і Фіндуса, який намагався його розважити.
Звернули увагу, що Фіндус не здавася і продовжував шукати варіанти, авіть коли Петсон навідсіч відмовлявся.

Прописи
Прописували по крапочках "вісімку" і свої імена.

English
Лєна: "Перейшли до вивчення інструкцій, частково з використанням учорашніх предметів, повторювали кольори та цифри."

Природа
Йшлося про травлення людини. Про те, який шлях проходить їжа всередині людини. Потрапляє через рот, де є зуби, язик. Зуби потрібні для відділення шматочків їжі - відкусування і для перемелення її - пережовування. Язик перемішує їжу. Слина змочує. Тобто перетравлення починається вже в роті. Тоді їжа рухається через глотку, проходить надгортанник - той шлагбаум, який не дозволяє їжі потрапляти в легені, і рухається стравоходом. Стравохід - це такий спеціальний хід для страви. Щоб його зобразити, позичили в однієї з дівчат колготки, заштовхали м'ячих і проштовхали його по всій колготині.
Відтак їжа проходить через ворітця - сфінктер, і потрапляє у шлунок, де перетравлюється - розпадається на різні поживні речовини. Якщо людина з'їсть щось неякісне або забагато, то їжа може попроситись через ворітця назовні, вона йде по стравоходу у зворотній бік - і виходить блювання. Хоча часом нудити може не пов'язано з їжею, коли закачає в машині чи на гойдалці. А ще буває, що через ворітця нагору проситься не їжа, а якісь гази чи повітря - тоді виходить відрижка.
Перетравлена їжа зі шлунку продовжує рухатись по кишківнику - знову демонструю перистальтику на колготках.
У людини кишківник приблизно в 6 разів довший за зріст людини.
Для наочності обираємо серед нас найнижчу людину - Варусю, і мотузочкою шість разів відміряємо її зріст. І цей відріз мотузочки розкладаємо в неї на животику.
А потім обираємо найвищу людину - Олю і відміряємо довжину її кишківника. А тоді порівнюємо довжини мотузочок.
Говоримо про те, що в тонкому кишечнику переважно смоктуються поживні речовини, а потім в товстому кишківнику всмоктується вода. І, зрештою, неперетравлені залишки формуються в ковбаски і виходять на "фінішну пряму" - в пряму кишку і звідти вже виходять на свободу :)

Барабани
Сьогодні говорили про видобування звуків. До першого класу приєднались кілька шестикласників.

6 клас

Інформатика
Вивчали Unity

Математика
Цього разу продовжуємо робити арифметичні дії з дробами з різними знаменниками, але в парах. 

English
Лєна: "Робили граматичні вправи, грали у гру Simon says та перевірили останню вправу (переклад) у контрольній."

Міфологія
Оскільки частина шестикласників пішла на барабани, то міфологію чатали в скороченому складі.
Цього разу йшлося про Геру, Аполлона з Артемідою, Афіну, Ареса, Афродіту.

Граматика
Марія: "На граматиці говорили про форми слова та спільнокореневі слова. Спочатку кожен отримав свій аркуш з набором слів з однаковими коренями, одне з яких було "зайвим" (наприклад "літо" серед "літати", "літак, "приліт"). З цим завданням всі справились швиденько й на "ура" :) Потім тренувались розрізняти форми й спільнокореневі слова - вирішили спробувати активізувати наше навчання рухливими іграми - я підіймала картки з різними словами, а діти, присідаючи чи плескаючи в долоні, визначали, яким є слово. Хоча дехто ліниво плескав майже лежачи :) Після цього решту слів (форми та спільнокореневі) з аркуша з попереднього завдання діти визначали двома кольорами, і по колу передавали на перевірку сусідові. З цим було складніше, бо кількаразові виправлення трохи плутали усіх, але з моєю допомогою всі справились :)"

Медіапроект
Тамара захворіла, тож заняття проводив Сашка Хоменко. Відпрацьовували зйомки різними камерами.

Середа

1 клас

Подорож
Катя: "Читали черговий випуск "історії з помилками" про минулу прогулянку першачків - історія містить деякі неточності, які треба почути та виправити.
Здійснили нову подорож - шукали приклади чогось прямого і кривого на вулиці, бажано в одному об'єкті (ворота, фасад будинку, рослинки), - і вийшло так, що зустріли "виноградного дідуся", який не лише був не проти, що діти об'їли його виноград,
а ще й приставив драбину, щоб було зручніше це зробити".


БаБетка
Катя: "Писали літери, в яких є одночасно пряма і крива лінія".


Математика 
Відпрацьовували визначення зі скількох десятків та одиниць складається число.
Більшість вже розібрались, лише у двох дітей поки ступор. Яке камінчики і яєчні лоточки мають рано чи пізно зробити свою справу :)

Українська мова




Малювання форм
Проходили смугу перешкод

 Водили хороводики
 Блукали "вісімкою" по мотузочці
 Хтось писав ногами
 Малювали лінії

6 клас

Руханка тоді Українська мова
Вивчали життя і творчість Миколи Вороного.
А потім Олеся підготувала фрагменти текстів - цитати з Гаррі Поттера, де імена були замінені займенниками і цитати з різних книжок сучасних українських письименників. Кожний отримав дві цитати. Одна мала стати початком тексту, а друга - завершенням. Текст посередині, який мав їх зв'язати, кожний учень писав сам :)
Потім серед книжок шукали - з яких саме були цитати, більшість книжок розібрали додому - прочитати :)

Фізика
Замішали сироп для вирощування кристалів цукру.


Історія
Продовження вивчення Давнього Єгипту і бронзової доби з металошукачем :)
Першокласники заздрять шестикласникам:


Розкопки
Збір артефактів
і давньоєгипетські боги :)

Біологія
Будова клітини

Математика (факультатив)
Розібрали запитання з контрольної, в кого лишились.


Четвер

В 328 школі здали атестацію за вересень-жовтень.

П'ятниця

Їздили з вчителем історії в археологічний музей.

Більше фото тут.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар