24.10.16

Тиждень п'ятий

Понеділок

1 клас

Руханка
Катя: "На руханці стрибали в резиночку - прості і плутані фігури "рибка", "бантик"."


English
Перед англійською спершу трохи прозаймались логікою з напрацюванням координації пальчиків - групували різних тваринок по троє.
Далі займались англійською по книжечкам з прослухуванням аудіофайлів.

Математика 
На математиці тренувались бачити з яких простих геометричних фігур складаються склідніші.
Тренуємось визначати скільки в числі десятків і скільки одиниць, щоб потім рахувати через десяточок - це багатьом ще непросто усвідомити. Спершу відраховуємо потрібну кількість камінчиків, наприклад 23, а тоді беремо лоточки від яєць і заповнємо - спершу один, тоді другий, а на третій вже камінчиків не вистачає. Тоді рахуємо скільки повних лоточків вийшло і скільки окремих камінчиків лишилось. Це й будуть десятки й одиниці. З кожним потрібно провернути таке рахування кількадесят разів, поки вони не почнуть самі бачити, скільки в числі десятків і скільки одиниць. Якщо в когось поки не виходить - не засмучуємось, просто продовжуємо тренуватись далі.
На домашку отримали завдання з монетками - групувати монетки по 75 коп. Відомо, що діти гроші рахують краще за будь-які інші числа - от і перевіримо :)

Майстрування
Катя: "Малювали разом на великому форматі, щоб у кожного була своя гора, внизу якої тепло, на вершині, сніг, і що там може відбуватися".



6 клас

Руханка потім Математика 
Цього тижня розбирали зведення дробів до спільнго знаменика, а також вирішення математичних задач методом Прокруста - розбійника, відомого своїм хистом «відрізати зайве або додавати відсутнє».

Географія
Олена: "Поговорили про зміни, які сталися у природі у зв'язку із похолоданням і пограли у "Що?Де?Коли?". Виграли у мандрівників з рахунком 11:01".

English потім Русский язык и мировая литература
Говорили про те, хто такі герої, герої міфів і герої літературних творів. Визначали яким буває геройський подвиг. А ще виписували з фрагментів літературних творів слова за частинами мови, вчились визначати частини мови слів в контексті.

Малювання



Вівторок

1 клас

Теревені
Читали другу історію про Петсона і Фіндуса, цього разу про іменинний тортик. Спочатку читали послідовність дій, які робив Петсон і для чого, і що при цьому думали його сусіди. Вирішили, що не вчарто засуджувати людину, якщо вона робить щось дивне, можливо ти просто чогось не знаєш.
А по завершенні згадували події у зворотньому порядку: "Ось Петсон з Фіндусом їдять тортик і слухають музику. А що було перед цим?"
Дуже добре так згадувати ввечері свій день, а для дорослих - і день перед тим, і ще, і так поки вистачить пам'яті :)


English
Перед англйською зробили хамелеонів, дуже вже хотілося. На одній білій тарілочці вирізаємо хамелеона, а другу білу тарілочку діти як завгодно розмальовують.
Тоді скріпляємо кнопкою (на звороті кнопка кріпиться до шматочка стіродура). Крутимо тарілочки - хамелеон змінює свій колір.
Відтак, власне англійська з вивченням нових слів: book, pencil, bag і таке інше. 


Природа
Спершу перевіряли домашнє завдання - хто скільки може протриматись, затамувавши подих.
Тоді говорили про кров і серце. Соломія спершу дуже злякалась про це говорити, щоб нічого поганого не сталося, але нам вдалось домовитись, що якщо про щось більше знати, то гірше не буде.
Дізнались, що серце в людини приблизно як кулак. Спробували по пульсувати кулачком, швидко втомились, а серце не томиться. Починає битись ще до народження і не спиняється все життя.
Тоді фонендоскопом слухали як б'ється сердце у товариша.
А потім говорили про склад крові.
Тішуся, яку придумала модель:
морква - еритроцити, червоні тільця (якби морква була червона індійська - було б зовсім схоже), часник - білі тільця, лейкоцити (додаткова асоціація про захист від вірусів), чорний перчик горошок - тромбоцити, олія - плазма крові.

Барабани
Перший спільний барабанний сет 1 і 6 класів БеркоШко разом з Іваном Власенко.

6 клас

Інформатика
Сергій: "На початку уроку у нас був стендап - всі розказали чим вони займалися вдома і які задачі ще в процесі. Роздали завдання. Трохи поговорили про культуру обговорення задач.
Згодом розбилися на три команди і влаштували змагання на час - хто більше рівнів пройде в CodeCombat - грі, про програмування. Тома і Іванка випередили всіх, хоч і почали пізніше."

Математика
Відпрацьовуємо зведення дробів до спільного знаменника. Раз по раз згадуємо, що таке знаменник (на скільки рівних частин поділили) і чисельник (скільки частин взяли). І як для першого класу я перефразовую "два десяточки і три десяточки" на "два яблука і три яблука" - тоді стає зрозуміло, то так само часом для 6 класу треба перефразовувати "сімнадцять двадцять четвертих і вісім двадцять четвертих" на "сімнадцять яблук і вісім яблук"

English потім Граматика
Готувались до атестаційної контрольної.

Медіапроект
Дізнались про різні плани при зйомках. І пробували це практично застосовувати.

Середа

1 клас

Подорож
Катя: "Прогулянка - читали книгу польською, намагались зрозуміти близьку мову, читали підказочки, говорили про автомобілі...
Наприклад, про зимові шини. Варуся припустила, що вони тепліші і їх вдягають, щоб машинка взимку не мерзла :)

Тоді ходили дивитись на сто, шиномонтаж...

На стоянку старих авто.




БаБетка
Катя: "А після подорожі малювали авто, на якому б хотілося поїздити, придумували їм назву. писали прописні і, и, ш, машина."

Українська мова
Олеся: "Продовжуємо тему їжі. Жеребкуванням за допомогою олівців різних кольорів поділилися на пари. В парі показували одне одному, хто які страви приготував для монстрика, намагалися одне в одного прочитати. Потім як резюме називали по кілька страв із меню товариша.
На роздруківках у косу лінію писали малі "д", "т", слово "десерт".
Бавилися у "їстівне-неїстівне" кубиком, до якого скотчем примотані слова. Дитина ловить або не ловить, відриває слово, що вона з'їла. Багато сміялися.
Малювали два казани "відьмине зілля" і "борщ". Я писала на дошці слово, діти обирали, в який казан слово написати.
Завершили грою у "зламаний телефон" на тему страв."

Малювання і прописи
Тренували руку, прописуючи рядочки геометричних фігур, а тоді, за бажанням, малювали.

6 клас

Руханка відтак Українська мова
Олеся: "Перевірка творчої домашки виявилась довшою, ніж заплановано, але дуже продуктивною. Крім Антона домашку здали всі, кожен учень до теми другорядних
членів речення підійшов нестандартно: Тома, Іванка, Юля і Маша написали прикольні історії, Федько спробував заримувати матеріал, Клим і Настя створили
справжні блоги. Особливо хочу відмітити роботу Насті - про означення вона презентувала цілу групу Вконтакті, яку розробила сама. При чому вдало підібрала завдання, картинки-ілюстрації, так що її робота стала віртуальним посібником з теми "означення", і ми по деких завданнях всі гуртом попрацювали.
Потім я причепила кожній дитині на спину роздруковані цікаві факти із життя Миколи Вороного. Треба було виписати 5 таких фактів собі, а при озвученні вгадати, що було написано на твоїй спині.
Поему Вороного "Євшан-зілля" розрізала на строфи, випадковим чином у кожного учня опинилося по 5 пронумерованих шматочків. Я вдаряла у барабан і називала номер, дитина, у якої цей шматочок, швидко його озвучувала, таким чином "звуковими пазлами" склали цілий текст, паралельно тримаючи в голові кілька питань по ньому. Після озвучення - швидко відповіли на ці питання.
Роздруківка з "Гаррі Поттера" із пропущеними знаками при прямій мові. Методом жеребкування через кольорові олівці поділилися на пари, працюючи в парах, розстравили знаки, потім швидко по черзі перевірили.
На завершення скористалися завданням Ані Остапенко - у реченнях зашифровані імена, знайти їх.
Поговорили про старт нашого проекту, коли кожна дитина зосередиться на доробку обраного сучасного українського письменника.

Теревені
На теревенях торкнулись кілька цікавих тем: від того, які питання раніше не хвилювали, а тепер почали турбувати.
Про бажання втіекти з реального світу у вигаданий і фентезійний. Говорили про відмінності втечі "звідкись" - бо там незатишто, або "кудись" - бо там цікавіше.
Про те, що комусь здається, що він несправжній, а може лише сниться комусь, чи стоїть десь мозок в баночці і весь світ - лише здається.
Про страх смерті, що він часом виникає коли здається, що живеш не вповну силу або не на своєму місці, чи не займаєшся тим, для чого народився.
Про невипарвні помилки, що іноді робиш щось таке, що вже не можеш це виправити. Але можна спробувати зробити більше хорошого, щоб компенсувати в світі свою провину співмірним добром.
І наостанок про те, чи може людина ще з дитинства визначитись ким хоче бути. Знайшли приклади тих, хто змалечку знайшов своє покликання, але бувають такі, що встигають за життя змінити багато занять і в кожному реалізуватися. А також тих, хто довго шукав свій шлях і знайшов вже наприкінці життя. Зрештою, ти ж нікому не обіцяєш ким будеш, життя твоє, хочеш - змінюєш.

Історія
Ігор: "Перші хвилини заняття були присвячено закріпленню старого матеріалу (усього що вивчено з початку року). Тепер у дітей в зошитах вклеєні таблички із загальноархеологічною періодизацією та періодизацією кам’яної доби.
Основна тема заняття – Стародавній Єгипет. На заняття поговорили про державний, суспільний устрій давніх єгиптян. Згадали про такі суспільні верстви як жреці, раби, а також хто такий фараон. Наостанок вивчали піраміди, їх особливості та різноманіття".

Нажаль, Поліна цього тижня прихворіла, а з факультативом з математики трапився форс-мажор, але діти мали час, щоб пропрацювати самостійно над домашкою чи "хвостами".

Більше фото тут.


Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар