30.09.16

Тиждень другий

Понеділок

1 клас

Руханка
Катюша: "Грали в гру "Тихше їдеш - далі будеш" - це те, де треба загадувати скільки до мене велетенських/ліліпутських кроків/"каструльок"/"верблюдів"?
Пробігання через мотузку - виходить у всіх добре, у Платона і Даші найкраще. Стрибки через мотузку - Даша 40, Платон 30, Нона 25, Макс 26.
Не збираються для стрибка - Маша, Соля, Варуся (не дуже добре координуються)"

Математика 
Рахували камінчики в мішечках - перевіряли хто може рахувати більше 20, більше 30. Кому було забагато камінчиків, можна було частину повернути і рахувати стільки, скільки можеш подужати. Так визначили кому дати завдання з трохи легшими прикладами, а кому з трохи складнішими.
Розкладали на 2 купки, так, щоб в одній камінчиків було більше, ніж в іншій. Всі пораховані кількості записували на дошці і в зошиті. Оскільки кількості камінчиків в усіх були різні, то діти побачили правильний запис кількох десятків чисел з проговоренням, бо поки що ще частенько плутається запис "23" і "32", "17" і "71".
Відтак перейшли до роботи з роздруківками. Зробили завдання з пошуком відповідностей цифр і кількостей предметів. Зробили завдання із записом рішення в табличку. Вже почались задачки з беркошколяриками в головних ролях :)


English
Познайомились з новою вчителькою Лєною. Вивчали як називаються кольори, на стільцях познаходили наліпочки одного з чотирьох кольорів (red, blue, green, yellow), співали пісеньку, а ті, чий колір був названий, мали плеснути в долоньки.
Потім малювали те, що може бути такого кольору. 

Майстрування
Майстрування - ліпили черепашок з саморобного пластиліну та горіхових скорлурок.
Катя: "Найбільше процес захопив Дашу, Нону, Федю, Машу. Варуся весь час бурчала, що у неї не виходить і демонструвала, як саме). Макс і Вася ліпили якихось прибульців і метеорити (просто подобалося втискати шкарлупки у шматки тіста), Платону - просто м'яти його у руках, він зліпив товстостінну тарілочку)".

6 клас

Руханка
Окрім звичної розминки і силових вправ, приділили увагу перевернутим положенням - стійці на руках і на голові. Навчитись "перевертати світ" не так просто :)

Математика 
Продовжуємо вивчення подільності. Розібрали питання з домашки. Вчимось шукати найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне.

Географія
Поділилися найцікавішими фактами, які вдалося помітити у природі за тиждень; поговорили про землетрус у Румунії, порівняли декілька карт території, щоб зрозуміти, чому він відбувся саме там. Подивилися презентацію про уявлення і відкриття людей про Землю в давнину.

English
Грали в розмовні рухливі ігри, співали.

Малювання



Русский язык и мировая литература
Мария: "Ох сколько мы всего сделали! Выяснили, что части речи забыты и перепутаны, а из падежей помнятся дательный и творительный - и то не всем. Разобрали по косточкам одно короткое, но сложное предложение. Выяснили в подробностях, как живут муравьи (и стрекозы тоже). Послушали разные продолжения двух эзоповых басен. Сравнили 3 басни Эзопа с последующими версиями. Записали чрезвычайно важные сведения о баснях и о мифах и их влиянии на всю литературу, какая есть. Познакомились с преинтересной книгой Татьяны Кремень "Обрыво" и рассказом "Голуби" оттуда. Написали 2 диктанта - словарный (все слова из текстов басен, так что получилось несложно) и кусочек текста. "

Вівторок

1 клас

Теревені
Оскільки в БеркоШко з'явилась квітка-семибарвиця, то вирішили почитати про неї казочку. Але не просто почитати, а інтерактивно: з підрахуванням бубликів: "Женя купили 2 бублика для тата, 2 для мами, 2 для себе і 1 бублик - для братика Павлика. Скільки всього бубликів купила Женя? Собака з'їла спершу татові бублики, скільки лишилося? Тоді мамині - скільки лишилось тепер?" і так далі. З розбиранням приказки "ловити ґав" і відступом в орнітологію - а хто ж такі ґави. З називанням кольорів по порядку, як у веселці, спробами називати кольори англійською мовою.
Наприкінці - малювали квітку-семибарвицю і хто хотів, міг написати свої бажання, які б загадав. Вдалось підгледіти лише "СЧИНОК" у Алізи. Схоже, що ці діти мають все, що їм треба, бо в Макса було написано "НЕЧЕВО", а у Васі і "НІЧОХО" :)


English
Оля: "Пригадали кольори, які вивчали вчора на прикладі скатертинки і додали новий колір - білий.
Розмальовували розвальовку, де кожній циферці відповідав колір. Грали в гру, коли треба порахувати від одного до десяти, тільки за умови, що одну цифру називає одна людина, якщо кілька одночасно, то треба починати з початку. Коли пройшли четвірку, то можна починати з п'яти, також само з сімкою - з вісімки".

Природа
Пригадали, що минулого разу була мова про кістки. Поділились досвідом дослідження наявності лопаток у родичів.
Цього разу говоримо про шкіру. Знаходимо її на тілі, намагаємось визначити де вона найтонша (повіки) і найтовща (підошва). Обговорюємо, що основне призначення шкіри - захист: від пошкоджень, від сонця і холоду, від мікробів. Розглядаємо, яка шкіра в різних місцях: на передпліччі роздивляємось волосинки і їхню відсутність на долоньках, розглядаємо візерунки на пальцях. Пробуємо на дотик шорстку парту, гладенький папір, холодне вікно, теплих однокласників.
За допомогою губки і гуаші зробили відбитки пальців. З великих пальців відбитки знімаються доволі непогано, а от у першачків часом пальчики такі маленькі, і лінії виявились такі тонкі, що не розгледіти.
Додому отримали завдання пошукати все, що ми можемо відчувати на дотик (холод-тепло, шорсткість-гладенькість, твердість-м'якість тощо).

Театр
Цього разу був не театр, а барабани - з татом Алізи Ванею.

6 клас

Руханка потім Інформатика
Напередодні дітям роздали анкети з коротким опитуванням, що кожний хотів би робити в проекті, а на занятті кожний проходив співбесіду з реальним HR - Анастасією Стеценко.
Анкетки були як резюме, дехто навіть показував портфоліо (наприклад, у Машки є свій інстаграм).
Паралельно Сьо розказував як працює студія, які є задачі. Частину завдань розподілили між іншими предметами: фони до гри - на малюванні з Мішею, писання сюжету - на мовних заняттях.
І та, у гейм-студії вже є назва - UCGames (you see games? :) )

Математика
Подільність, НСК, НСД...

English
Аня Остапенко провела завершальне заняття. З наступного тижня викладатиме Лєна, але домовились зберегти світ "чудиків" і було б добре продовжувати вивчати англомовні пісні.

Теревені
На теревенях озвучували які теми й питання кого цікавлять і хвилюють, можливо дратують, лякають, засмучують, щоб потім обговорити.
Цього разу більше зупинились на страхах. Говорили про страх темряви, який є реальний - страх нападу, наприклад, або містичний - коли лякає невідомо що. Про страх собак також. Про можливі способи запобігання реальним загрозам, про самозахист, про зменшення страху збільшенням обізнаності в певній темі, про зачепки, якими можна витягувати себе з містичних переляків.

Граматика
Марія: "Почали говорити про те, які бувають слова в українській мові, за якими ознаками їх можна розділяти, чим відрізняються слова з активної лексики та пасивної. Шукали відповідники слів іншомовного походження серед українських. Вчились розрізняти новостворені слова від застарілих і намагались зрозуміти, для чого нам сьогодні потрібні всі ці «старі й незрозумілі слова».
Почувши слово «перст» (архаїзм, сьогодні замінений словом «палець»), Тома провела аналогію зі словами «перстень» та «наперсток» :) Шукали ці загадкові слова з пасивної лексики серед уривків «Аліси з Країни Див», віршів В.Симоненка,  П.Тичини, М.Бажана та ін."

Медіапроект
Тома: "На другому тижні розбиралися з різними жанрами відеороликів за їхнім цільовим призначенням. Умовно поділили їх на інформативні і розважальні.  Подивилися приклади чистих та змішаних жанрів. Найбурхливішу  реакцію викликав відеоролик від бьютіблогерки Каті Клеп – про те, як вона проводить свій ранок. Поговорили про те, чому такі відео викликають цікавість і збирають мільйони переглядів. 
Далі перейшли до практичної роботи. Жеребом поділилися на дві команди з двома різними завданнями. Перша команда мала зняти розважальне відео, друга – інформативне. Іванка з Машою (в другій команді) вирішили зняти інструкцію із розминки, Федько, Антон і Настя зняли комедійний хорор про нелегку долю учнів, що запізнюються на уроки?. (обидва відео скоро будуть доступні на нашому youtube-каналі)".

Середа

1 клас

Мандрівка
Діти долають вже чималенькі відстані - ходили до лісу й назад, ніхто не втомився. По дорозі до лісу нас обгавкали песики, Даша, виявляється їх рахувала - 13 туди й 7 назад. 
Під лісом якесь будівництво вєка - екскаватор набирав у ковш камінюки й вивантажував під забор. Просто неможливо було відірвати очей)
По поверненню, згадали, хто ще як добирається до школи, наприклад велосипедом - Платон, Маша, Юля.

БаБетка
Поговорили, які велосипеди бувають. Подомальовували Оліччині.

Писали "с", "є", пробували з'єднувати "оо", "ос", написати "велосипед".

Українська мова
Перевірили домашку - намальовані дощики з усього на світі. 
Оля: "На листочках прописали літерки "а, "х" та словосполучення "Аха". Послухали пісеньку про черепаху Аху-Аху.
На картках були написані слова з пісеньки які Олеся показувала, то правильно, то ні, треба було читати і казати правильно чи ні.
Потім читали і сортували правильні й не правильні картки.
І на останок треба було всім разом скласти "Черепаха Аха", коли кожна дитина має одну літеру". 

Малювання форм
Оля: "Після хороводику з Полінкою хлопками по долонці передавали один одному жабку, потім прибігла мишка яку перестрибувати, але Вася захотів сам стати мишкою, тож всі почали проповзати під колінцями у Поліни наче в нірку.

Потім Поліна перетворила всіх на ловців кіл і всі вчились малювати кола, спочатку не торкаючись аркуша - в повітрі, згодом на аркуші.

Потім малювали на аркушах, а на завершення слухали казочку про "Чарівний горщечок".

6 клас

Руханка потім Українська мова
Намагались згадати те, що мали вивчити на пам'ять, не дуже успішно. Складали пазл з  тексту гімну України, таким чином і вивчили.

Міфологія
Позапланова міфологія замість фізики. Читаємо про Крона, якому передрікли загибель від власної дитини, тож він не довго думаючи почав своїх дітей ковтати. Всіх такий хід справ страшенно обурив. Клим питає, а навіщо тоді їх народжувати, якщо не хочеш дітей. На що Тома одразу доповнює, що треба було користуватись презервативами. Поговорили про нюанси дітонародження в давні часи і тепер, і взагалі - у богів все не як у людей. Забігаючи наперед згадали народження Афіни з голови Зевса - що з них візьмеш, з олімпійців :)
Далі про зростання Зевса, титаномахію, оскопіння Крона. Розподіл світу між Зевсом, Аїдом і Посейдоном. Тут всі знову обурились - чому тільки боги-чоловіки ділили світ, а жінкам нічого не дісталось. Вчергове поговорили про те, що раніше жінки взагалі не мали прав, а у богів тим більше. Завершили осіданням нових богів на Олімпі. Провели паралелі між боротьбою старих і нових богів в інших міфологіях: діви і ахури - у давніх іранців, асури і деви в індусів, аси і вани - у скандинавів.

Історія
Ігор: "На занятті йшла мова про концепції походження людини. Детально розглянули сучасні уявлення про еволюцію людини. Homo habilis, homo erectus, homo neanderthalensis та інші вимерлі людиноподібні істоти «прийшли в гості» на заняття у вигляді залишених ними кам’яних знарядь праці. Були розглянуті стоянки найдавнішої людини (раннього та середнього палеоліту) на території України зокрема і у світі загалом. Отримали уявлення про методику археологічних розкопок пам’яток раннього та середнього палеоліту. Детально розглянули археологічний матеріал з середньопалеолітичної пам’ятки Андріївка, що на Кіровоградщині".

Живий світ
Збирали ознаки живого і неживого світів.

Математика (факультатив)
Налагодили облік зарахованих завдань. Виправляли помилки та розбирали умови завдань на домашку.
Коли дуже хочеться пограти в настільні ігри і водночас погуляти на свіжому повітрі - тепер є мансарда :) Щоб гуляти навіть в дощ.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар