30.05.16

Космішний квест

Відлітаємо з космодрому БероШко на мотузковій ракеті. "...Давно це було, ще коли козаки в космос літали."
Хто готовий вирушати - беруть пропуск на космічний корабель (сірникові коробочки: 9 з назвами членів екіпажу, решта "пасажири"), займають свої місця.
Дорога у іншу галактику всіяна чорними дірами, за можливості оминаємо їх.

Дія 1: Гіперстрибок

"Отже, ми вийшли на курс, всі системи працюють нормально, можна лягати в анабіоз і чекати прибуття у пункт призначення".  

Дія 2: Падіння

...Уламки космічного корабля – конструкція з палок, фольги і срібного скотча, прозорих тканинок.
Всіх членів екіпажу і пасажирів із зав’язаними очима розкласти у ракеті, наклеїти нашивку ролі. У всіх амнезія.


Команда

5 клас – екіпаж, дошколята – пасажири. 
Капітан (Клим): атрибут - мобільний, місія - спілкування з бортовим комп’ютером
Пілот-єнот (Іванка): артибут - хвіст, місія - бути
Біолог (Антон): атрибут - блоніт, місія - зібрати гербарій іншопланетних рослин
Рятувальник (Тома): атрибут - аптечка, місія - накладання пов’язок чи турнікетів 
Механік (Варя): атрибут - торбинка з інструментами, місія - ремонтувати пульт
Джедай (Юля): атрибут - скринька з сувоями, місія - запускає і відловлює големів
Навігатор (Андрій): атрибут - компас; місія - прокладає маршрут по лісу за картою.
Геолог (Федько): атрибут - скринька для зразків, місія - зібрати зразки грунту і мінералів.
Зв’язківець (Маша): атрибут - табличка кодувань, місія - кодування повідомлення про аварію.


Ролі розподілені жеребом. Іванка була дуже не задоволена тим, що вона Єнот, Юля не зовсім розуміла, хто такий Джедай, а Клим, якому випало бути Капітаном спізнився на початок квесту, тож на початку все пішло трохи не за планом :)

Сигнал Alarm! 
Команда прокидається. бортовий комп’ютер начитує текст:
"Концентрацію кисню на борту відновлено. система життєзабезпечення в нормі. Двигуни в порядку. Пульт керування виведено з ладу під час падіння. Паливо - відсутнє. Робочі големи деактивовані...
Зіткнення з метеоритом відбулось поблизу планети G7183h, яку вважають головою прадавнього велетня Іміра, з якого утворився світ. Ліс, який ви бачите навколо - то волосся Іміра.
Відхилення від курсу 23 градуси …. Необхідно полагодити корабель, заправити і злетіти до того моменту, коли велетень прокинеться.
Надалі для взаємодії з бортовим комп’ютером застосовуйте планшет".

Комп’ютер час від часу підглючує - перемикається на англійську мову.
"Для відновлення пульту керування необхідно:
Слухавка зв’язку з ЦУП (центром управління польотами)
Пусковий пульт
Елемент “баранчик”
Галактичне чесало
Органічний елемент (рослинка і черевичку, яку у Воллі)
Ключ запуску
Вентилі реактивної тяги"

Окрім того, поки команда лагодить корабель, пасажири мають налагодити систему життєзабезпечення.

Дія 3: Запуск големів

Для активації големів необхідно вкласти відповідний сувій в голову (шапку). Якщо сувій з помилками - голема підглючує - тікає, оббігає дерева, говорить лише однакові слова тощо. Необхідно вписати правильні літери замість пропусків.

Провідник: 
Сусанін, шерпа витривалий,
як поводир іде в наряд,
але у нього нетривалий
заряд

Бортпровідник: 
На допомогу пасажирам,
для виживання і розваг
цей голем залюбки знімає
напряг

Кухар: 
Якщо є овочі і крупи,
і хліб, і фрукти на компіт,
цей голем приготує людям
обід

Дія 4: Карта і скафандри

Бортовий комп’ютер повідомляє, що перед падінням вдалося зазняти карту місцевості. Друкує її Навігатору.

Для виходу на поверхню для забору проби повітря треба вдягти скафандр.
Кодовий замок на ящику “скафандри” - задача про % кисню в атмосфері.
"Зазвичай в комфортних земних умовах на рівні моря якщо взяти на пробу 400 мл повітря, то 316 мл з них виявляється азотом, а майже вся решта - це кисень. Скільки відсотків кисню має бути в повітрі, щоб було комфортно дихати?"
Відповідь: 21% кисню (79% азоту). Кодовий замок має відкривати “021”.

Після виходу у відкритий космос біолог починає збирає гербарій, геолог - мінерали.
Екіпаж вирушає на розшуки запчастин до ракети, пасажири лишаються займатись життєзабезпеченням.

Дія 5: Відновлення життєзабезпечення

Містер Помпа-19
Щоб не втратити запас води пасажирів просять укріпити Містера Помпу-19.
“Нам сможет помочь серебрянный скотч”

Голем-кухар
Голем-бортпровідник розказує як налагодити систему життєзабезпечення на кораблі.
Екіпаж запустив голема-кухаря, але, щоб він почав готувати, необхідно накреслити мікросхему (á1 à2 á1 à2 á1 à1 â1 à2 â1 à2 â1 ß2 â3 ß5 á3 ß2).

Добування
З планетою дуже пощастило, тут є бананові дерева, яблучні дерева, і навіть сарделькове дерево.




Мінерали
Смуга перешкод, носити в жменьках камінчики. Пройти по колоді, пролізти через павутиння з мотузок, острівці “підлога це лава”.






Паливо
Бортовий комп’ютер вирахував, що може стати замінником палива для ракети - рівно 100 шишок.
 Заповнення слотів

Дія 6: Магнітна аномалія

Магнітна аномалія - знаходять скриньку з магнітами
Кодовий замок відкриває шифр - цифри на стовпчику, зорієнтованому за сторонами світу:
5(“Пд.-Сх.” + “Пн.-Зх.”)+7“Пд.-Зх.”

Дія 7: Дуб будд

На дубі висить черевичок з рослинкою, як у мультику про Wall-E. Зняти з дерева органічний елемент.

Дія 8: Уламки ракети

На карті видні уламки іншої ракети, можна пошукати деталі там. Вкопані банки з різними речовинами (крупа, слизява вівсянка, крижинки) 
Занурювати руку, щоб дістати ключа, вентиль, мінерал.

Дія 9: Заключчя

Ключ запуску в баку з вузьким горлечком, який не можна перевернути. Але можна добути за допомогою магнітів з магнітної аномалії.

Дія 10: Run, голем, run

З хащів вилазить Вилупень, який харчується големами.
Починається переслідування.
Повернення на базу темною дорогою. У голема сідають батарейки, він пошкоджує ногу.
Рятувальник накладає турнікет чи пов'язку.
Зрештою він відводить Вилупня в бік, а екіпаж повертається у табір.

Дія 11: Повернення

Команда збирається біля ракети.

Механік ремонтує пульт.
Зв'язківець пише повідомлення, кодуючи шрифтом Брайля.
Пасажирів приймають в члени команди.




Всі обідають перед вильотом.
Пакуються в ракету і злітають.
Прибуття на космодром.

Смаження іншопланетних сардельок
 Кіноперегляд "Вартових галактики", щоб стало зрозуміло, звідки Єнот :)
 Ночівля в БеркоШко

Дякуємо за фото Олі Кокошко і Сашкові Хоменку

Космішний квест

Немає коментарів:

Дописати коментар