Відлітаємо з космодрому БероШко на мотузковій ракеті. "...Давно це було, ще коли козаки в космос літали."
Хто готовий вирушати - беруть пропуск на космічний корабель (сірникові коробочки: 9 з назвами членів екіпажу, решта "пасажири"), займають свої місця.
Дорога у іншу галактику всіяна чорними дірами, за можливості оминаємо їх.Дія 1: Гіперстрибок
"Отже, ми вийшли на курс, всі системи працюють нормально, можна лягати в анабіоз і чекати прибуття у пункт призначення".
Дія 2: Падіння
...Уламки космічного корабля – конструкція з палок, фольги і срібного скотча, прозорих тканинок.
Всіх членів екіпажу і пасажирів із зав’язаними очима розкласти у ракеті, наклеїти нашивку ролі. У всіх амнезія.
Команда
5 клас – екіпаж, дошколята – пасажири.
Капітан (Клим): атрибут - мобільний, місія - спілкування з бортовим комп’ютером
Пілот-єнот (Іванка): артибут - хвіст, місія - бути
Біолог (Антон): атрибут - блоніт, місія - зібрати гербарій іншопланетних рослин
Рятувальник (Тома): атрибут - аптечка, місія - накладання пов’язок чи турнікетів
Механік (Варя): атрибут - торбинка з інструментами, місія - ремонтувати пульт
Джедай (Юля): атрибут - скринька з сувоями, місія - запускає і відловлює големів
Навігатор (Андрій): атрибут - компас; місія - прокладає маршрут по лісу за картою.
Геолог (Федько): атрибут - скринька для зразків, місія - зібрати зразки грунту і мінералів.
Зв’язківець (Маша): атрибут - табличка кодувань, місія - кодування повідомлення про аварію.
Ролі розподілені жеребом. Іванка була дуже не задоволена тим, що вона Єнот, Юля не зовсім розуміла, хто такий Джедай, а Клим, якому випало бути Капітаном спізнився на початок квесту, тож на початку все пішло трохи не за планом :)
Сигнал Alarm!
Команда прокидається. бортовий комп’ютер начитує текст:
"Концентрацію кисню на борту відновлено. система життєзабезпечення в нормі. Двигуни в порядку. Пульт керування виведено з ладу під час падіння. Паливо - відсутнє. Робочі големи деактивовані...
Зіткнення з метеоритом відбулось поблизу планети G7183h, яку вважають головою прадавнього велетня Іміра, з якого утворився світ. Ліс, який ви бачите навколо - то волосся Іміра.
Відхилення від курсу 23 градуси …. Необхідно полагодити корабель, заправити і злетіти до того моменту, коли велетень прокинеться.
Надалі для взаємодії з бортовим комп’ютером застосовуйте планшет".
Комп’ютер час від часу підглючує - перемикається на англійську мову.
Пусковий пульт
Елемент “баранчик”
Галактичне чесало
Органічний елемент (рослинка і черевичку, яку у Воллі)
Ключ запуску
Вентилі реактивної тяги"
Окрім того, поки команда лагодить корабель, пасажири мають налагодити систему життєзабезпечення.
Дія 3: Запуск големів
Для активації големів необхідно вкласти відповідний сувій в голову (шапку). Якщо сувій з помилками - голема підглючує - тікає, оббігає дерева, говорить лише однакові слова тощо. Необхідно вписати правильні літери замість пропусків.
Провідник:
“Сусанін, шерпа витривалий,
як поводир іде в наряд,
але у нього нетривалий
заряд”
Бортпровідник:
“На допомогу пасажирам,
для виживання і розваг
цей голем залюбки знімає
напряг”
Кухар:
“Якщо є овочі і крупи,
і хліб, і фрукти на компіт,
цей голем приготує людям
обід”
Дія 4: Карта і скафандри
Бортовий комп’ютер повідомляє, що перед падінням вдалося зазняти карту місцевості. Друкує її Навігатору.
Для виходу на поверхню для забору проби повітря треба вдягти скафандр.
Кодовий замок на ящику “скафандри” - задача про % кисню в атмосфері.
"Зазвичай в комфортних земних умовах на рівні моря якщо взяти на пробу 400 мл повітря, то 316 мл з них виявляється азотом, а майже вся решта - це кисень. Скільки відсотків кисню має бути в повітрі, щоб було комфортно дихати?"
Відповідь: 21% кисню (79% азоту). Кодовий замок має відкривати “021”.
Після виходу у відкритий космос біолог починає збирає гербарій, геолог - мінерали.
Екіпаж вирушає на розшуки запчастин до ракети, пасажири лишаються займатись життєзабезпеченням.
Дія 5: Відновлення життєзабезпечення
Містер Помпа-19
Щоб не втратити запас води пасажирів просять укріпити Містера Помпу-19.
Голем-кухар
Голем-бортпровідник розказує як налагодити систему життєзабезпечення на кораблі.
Екіпаж запустив голема-кухаря, але, щоб він почав готувати, необхідно накреслити мікросхему (á1 à2 á1 à2 á1 à1 â1 à2 â1 à2 â1 ß2 â3 ß5 á3 ß2).
Добування
Екіпаж запустив голема-кухаря, але, щоб він почав готувати, необхідно накреслити мікросхему (á1 à2 á1 à2 á1 à1 â1 à2 â1 à2 â1 ß2 â3 ß5 á3 ß2).
Добування
Мінерали
ПаливоДія 6: Магнітна аномалія
Магнітна аномалія - знаходять скриньку з магнітами
5(“Пд.-Сх.” + “Пн.-Зх.”)+7“Пд.-Зх.”
Дія 7: Дуб будд
На дубі висить черевичок з рослинкою, як у мультику про Wall-E. Зняти з дерева органічний елемент.
Дія 8: Уламки ракети
На карті видні уламки іншої ракети, можна пошукати деталі там. Вкопані банки з різними речовинами (крупа, слизява вівсянка, крижинки)
Дія 9: Заключчя
Ключ запуску в баку з вузьким горлечком, який не можна перевернути. Але можна добути за допомогою магнітів з магнітної аномалії.
Дія 10: Run, голем, run
З хащів вилазить Вилупень, який харчується големами.
Починається переслідування.
Повернення на базу темною дорогою. У голема сідають батарейки, він пошкоджує ногу.
Рятувальник накладає турнікет чи пов'язку.
Зрештою він відводить Вилупня в бік, а екіпаж повертається у табір.
Починається переслідування.
Повернення на базу темною дорогою. У голема сідають батарейки, він пошкоджує ногу.
Рятувальник накладає турнікет чи пов'язку.
Зрештою він відводить Вилупня в бік, а екіпаж повертається у табір.
Дія 11: Повернення
Механік ремонтує пульт.
Зв'язківець пише повідомлення, кодуючи шрифтом Брайля.
Пасажирів приймають в члени команди.
Зв'язківець пише повідомлення, кодуючи шрифтом Брайля.
Пасажирів приймають в члени команди.
Пакуються в ракету і злітають.
Прибуття на космодром.
Смаження іншопланетних сардельок
Кіноперегляд "Вартових галактики", щоб стало зрозуміло, звідки Єнот :)
Ночівля в БеркоШко
Прибуття на космодром.
Кіноперегляд "Вартових галактики", щоб стало зрозуміло, звідки Єнот :)
Ночівля в БеркоШко
Дякуємо за фото Олі Кокошко і Сашкові Хоменку
Космішний квест |
Немає коментарів:
Дописати коментар