17.05.16

Тиждень 30

Понеділок
Весняні руханки на вулиці - суцільне задоволення.
Розібрали атестаційну контрольну з інформатики про PowerPoint, склали розкадровки своїх презентацій, встигли зробити кілька презентацій за завданням "Моя улюблена книга".
З англійської мови досліджували Present Perfect і співали Row, row, row your boat.

Пообіді мали сеанс одночасної гри, тобто здавання хвостів з математики Валі й Сашкові водночас. Это відстрілявся - мав час дописати контрольні.

Вівторок
Після руханки - заняття з історії. Сніжана: "Працювали з речовими джерелами. По сучасній копії фестського диску спробували розгадати символи писемності, що існувала до нашої ери. Також намагалися з допомогою асоціацій визначити суть таких стилів - класицизм, романтизм, реаліз. У дітей вийшло дуже влучно. Продовжили грати у "машину часу". Заінтригував Клим, ніхто не міг розгадати, що він повернувся з Англії 19 ст."
А по тому - експериментальне заняття з фотографії з Олександром Хоменком.
Олександр: "Це було насправді пробне заняття. Ні дітей, ні мене воно ні до чого не зобов'язувало, тож я просто дав старшій і молодшій групі два фотоапарати, і учні по черзі їх випробовували - хлопці переважно грали в "папарацці", бігаючи один за одним, а дівчата пробували робити портрети одна одної.

Особливо мене втішив інтерес учнів до тих кількох фотосерій, які я їм показав перед заняттям. Розглядати тематичні підбірки фотографій їм було явно цікавіше, ніж слухати нудну теорію фотографії. Тому підбірки я їм ще буду приносити, просто показуючи у перервах між заняттями. Тому що історія фотографії дуже цікава і є, до того ж, важливою частиною історії ХІХ і ХХ століть."
Малята в цей день займались англійською, ліпили з глини і споглядали сапання городу, допомагали виривати бур'яни.

Середа
Після руханки обговорювали завершення Махабхарати - битву на Курукшетрі. Про шляхетні правила ведення війни кшатріїв. Про те, як буває нема вибору між миром і війною, а лише між однією війною і іншою. Коли по один бік родичі і друзі, і по другий теж. Про те, як заради перемоги люди йдуть на підступні і нечесні вчинки, і як ця перемога потім не тішить. 
Діти самі провели паралель між "пірровою перемогою", про яку говорили напередодні з історії і наслідками битви при Курукшетрі.
Послухали пісеньку "Белой гвардии":
І обговорили як по-різному можна розказувати про війну: можна піднесено, закликаючи до подвигів і самопожертви, або про призначення воїна, як Крішна говорив з Арджуною, а можна показати наскільки війна перемелює людські життя, як розказують, наприклад, в бельгійських школах.
На математиці дістали з холодильника молоко, сметану, визначали жирність. А потім був екскурс в радянське минуле: в часи дефіциту всього в магазині не було оцту, зате продавалась оцтова есенція. 
Що треба зробити з 1 л 9%-есенці, щоб отримати 6%-оцет? Всі розуміють, що розчинити, долити води. А от скільки? Щоб це визначити знадобилась решта заняття. А додому питання - скільки треба взяти есенції, а скільки води, щоб отримати 1 л оцту?
До обіду ще встигли переглянути на великому екрані фільм про статичну електрику:

На фізиці говорили про магніти, електромагніти і раптом сплила тема "сліпої плями" зору. Олена: "Магніт - "той камінь", люблячий камінь" - таку назву давали йому наші пращури. Цікавились внутрішньою будовою магнітів, вивчали питання " чи всі метали можливо намагнітити?". Досліджували намагнічуваність  монет різних країн,та дізнались з яких металів вони зроблені. Зацікавились питанням як зробити магніт. Дізнались про один зі способів: цвях+дріт+батарейка= електромагніт."
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар