05.02.16

Тиждень 18

Понеділок
Руханка з акцентом на рівноважні вправи. Після руханки обговорили правила спізнення. На руханку можна спізнитись не більше ніж на 15 хв. Якщо ж хтось прийшов вже по дев'ятій, то не підніматись на гору, щоб не збивати товаришів, розминатись самому внизу. Вітатися і прощатися, з усіма присутніми.
На українській мові зачитували чергові рецензії, робили роботу над помилками, кожний своїх і по колу. Зокрема, з м'яким знаком і проблемними словами типу "диспетчер".
Відтак англійська, а пообіді теревені. Цього разу цікаво пройшлись по самостійності і освіті. Самостійність виявилась співзвучна свободі ("вільності"). А освіту беркошколярики сприймають з двох складових - як навчання академічне ("як уроки в школі") і життєвий досвід.
На живому світі вивчення дерев перегукувалось з вивченням дробів. Ще розмова дійшла до Куклачева - унікального дресирувальника котів.

Вівторок
Ранкова руханка. Відтак заняття з історії, яке почали з зачитування розповідей "Ким я увійду в історію", почули зворушливі історії дівчат та серйозно-жартівливі історії хлопців. Також почали вивчати історію Візантійської імперії. Говорили про Костянтина Великого, про християнство за його часів.
На математиці написали летучку про виділення цілої частини, переведення мішаних чисел в неправильні дроби. Більшу частину заняття розбирали питання з домашки, зокрема про фарбування школи. 
Наприкінці встигли ще зробити одну задачку про паралелепіпед з відомими вимірами і пошуком куба такого ж об'єму.

Тим часом у малючків була овочева англійська. Вони торкатись, мацали, смакували і називали різні овочі і фрукти.
Коли англійська почалась у старшеньких, малючки малювали. Вася і Кузя встигли намалювати книгу про пригоди хамелеона і навіть написали історію про нього :)
Триває робота над шитою книгою.
На малюванні пробували змальовувати роботи класиків.

Середа
На рятівництві тема опіки.
На міфології читаючи Беовульфа неочікувано розгорнули тему помсти, її нищівної сили і нескінченності. Перенесли давній епос в сучасні реалії. Наступного разу пошукаємо вихід з мстивості до людяності.
Математика. На програмуванні скретч особливо захоплює хлопців, півперерви після заняття ще не відпускали Сашка.
З малючками робимо піксельарт. В кожній клітиночці циферкою закодовано колір. 
Якщо охайно зафарбувати відповідними кольорами вийде малюночок. Цього разу це СуперМаріо.
З російської мови повторюють запитання відмінків, назви місяців, працюють зі словосполученнями.
На останньому занятті розвинули тему з тектонічним рухом плит. Розбились на дві команди, кожна робила багатошарову літосферну плиту. 
Шар скельних порід, шар осадових, глина, пісок, родючий шар грунту. Профарбовуємо шари, щоб побачити як утворяться складчасті гори. Відтак плити починають рухатись назустріч і стикаються. 
Буває, що задираються обидві плити, буває, що одна наповзає на іншу. У нас так і сталося, одна плита пірнула під іншу і утворились гори. Ми спробували їх розрізати і подивитись на прошарки, але фарбу видно було ледь-ледь. Треба або робити з суцільно-різноколірних матеріалів, або спробувати пересипати шари якимись дзернятками. Але всі лишились задоволені. Якісно вимастились у глині. 
Батьки, мабуть, теж зрадіють :)

Немає коментарів:

Дописати коментар