29.01.16

Тиждень 17

Понеділок
Цього тижня всі руханки проводить Міша, а потім на малюванні діти замальовують ті асани - пози, які роблять вранці.
З української мови розбирали теми зимової атестаційної контрольної. Читали казочки, написані для малят. З англійської триває вивчення Past Simple.
Пообіді - великі теревені. Полінка ще хворіє, тож замість живого світу обгововали наступні категорії з плакатика - співчуття і доброта. Такого плакучого заняття в нас ще не було. Кожний згадував якусь ситуацію, коли виникало співчуття, і згадувалось як було дуже шкода когось. У дітей переважно співчуття пов'язане з бажанням допомогти, але часом бувають моменти, коли вже не можна нічим зарадити. Тоді можна лише висловити співчуття, щоб людина відчула, що вона не сама зі своїм горем. Часом для цього навіть не потрібні слова. Так, коли Варя розказувала про свою канарку, яка захворіла і померла, то вона наводила це як приклад свого співчуття канарці, але всі помітили, що це розповідь викликала співчуття до Варі. І Машка, Тома, Федько побігли обіймати її. Після згадування жалісних моментів говорили про доброту. На перший погляд у дітей виявились тотожніми поняття "добра людина" і "хороша людина". Намагаємось розділити ці поняття. Цікаво, що зрештою доброту діти вважають дієвою, яка проявляється в допомозі (треба буде ще якось зануритись і в поняття допомоги, щоб відділити реальну допомогу від "ведмежих послуг", а також відсутність допомоги як можливість навчитись самостійності). А "хороша людина" це лише сприйняття іншими і зазвичай в тій мірі, якою ця людина їм зручна. Так, хорошими, зазвичай, вважають дітей слухняних. Тож це не є якістю людини. А доброта є, і полягає у здатності зрозуміти людину, вибачити її хиби, у відсутності злопам'ятності і неочікуванні подяки за свою допомогу.

Вівторок
У вівторок на історії продовжували обговорювати питання, що були у контрольній. Ділилися спогадами рідних про ХХ століття. Діти вчилися на основі почутого і того, що вони вже знають, робити висновки про значення історичних подій минулого століття. Вдома мають подумати над питанням, ким би вони хотіли увійти в історію.
На математиці написали летучку про частини від числа і пошук числа за його частиною. Розбираємо арифметичні дії з дробами з однаковими знаменниками: "Іванка прийшла в гості до Томи. Тома розрізала тортик на 12 частин. Іванка спершу з’їла 5 шматочків, а тоді подумала, і з’їла ще один. Яку частину торта з’їла Іванка?". Згадали скорочення при діленні і застосували його до дробів:
64/128=32/64=16/32=8/16=4/8=2/4=½
Вирішували приклади з дробами і дужками, і рівняння з дробами і позначали дроби на координатному промені. Вийшла прикольна імпровізація. Коли троє вирахували відповідь задачі, визначали яка частина класу вже вирішила задачу. Доволі швидко з'ясували, що ⅓. Коли вирішив і четвертий - після паузи визначили й 4/9. 

Після англійської - велика перерва. Пообіді розпочали новий проект - шита книга. Оля показала різні типи вишивок, склали історію про сніговичка у космосі.
розподілили сторінки і взялись за голочки.
На малюванні не можна було спинитись, тож продовжили розвивати тему :)

Малючки сьогодні виготовляли карточки собі для занять з англійської, а тоді гралися ними в меморіз і лото.

Середа
Рятівництво триває. Чи з цікавості до предмету, чи з цікавості до Надічки. Але поки пре, не перериваємо потік.
На міфології розпочали новий епос про Беовульфа. Спершу поговорили про переселення вікінгів, про набіги, драккари. Тоді читаємо, трохи в перекладі, з алітерацією, а відтак сюжетну переповідку зрозумілою мовою. 
Малюємо скетчі. Перший козацький в цей час знімає сюжет - діти мимоволі навчаться працювати перед камерою.
На математиці з Сашком розбирали задачки з комбінаторики, а на інформатиці - попрацювати з атестаційною контрольною.
Російська мова - написання колонок, відмінки, словосполучення - робота триває.
Наприкінці дня продовжили вишивання книжки.
З малючками сьогодні вправлялись у орієнтуванні на аркушику. Спершу згадали де в кого права і ліва ручка. Тоді взяли аркушики у великі клітиночки, обрали початкове перехрестя і почали: дві клітинки вгору, одна клітинка ліворуч... Якщо все зробити вірно, то лінія замкнеться і вийде малюночок :)

Немає коментарів:

Дописати коментар