25.12.15

Тиждень 15

Понеділок
Після вільної боротьби хотілося згадати ще й сумо. Було дуже приємно спостерігати, що діти вже зовсім не ніяковіють, охоче вступають у боротьбу і справді прагнуть перемоги, шукаючи нові й нові прийоми. Охоче тиснуть руки одне одному після спарингу і взагалі отримують задоволення. Цікаво спробували один раунд - Федько про ти двох дівчат - Іванки й Маші. Було буде цікаво, бо дівчатам треба було зуміти працювати злагоджено, а Федькові - роззосереджувати увагу між двома суперниками. Зрештою він розподілив сили і спершу виштовхав Машу, а тоді Іванку. Але насміялись всі вдосталь.
Почали виготовлення time-line. 
Якось хочеться щоб факти з історії світу влягались впорядковано. Тож ми вирішили вздовж школи розташувати time-line і відмічати там усі дати, з якими будемо зустрічатись під час навчання. Спершу визначили, скільки століть ми охопимо. Зараз 2015 рік, а сама давня відома наразі згадка - подвиги Гільгамеша, які відбувались приблизно 2600 років до н.е. Отже маємо 26 століть до н.е і 21 після = 47 століть.
Виміряли довжину школи - 9 метрів. Відтак рахуємо, скільки сантиметрів припаде на 1 століття. При всій наочності задачі, вона виявилась не такою простою. Але приблизне обчислення рятує.
Потім нарізали смужечок, склеїли в одну, розграфили і почали розмальовувати кожне століття. Все не встигли, будемо дороблювати. Якщо ідея працюватиме, то потім деякі століття доведеться подовжити, переповземо на сусідню стіну.
Потім займались мовами - українською, англійською. А пообіді діти мали зробити невеличкі презентації про якісь космічні явища, на вибір. Пару фотографій, 5 хвилин розповіді. 
Шкода підготувались не всі, але навіть так було цікаво. Наприкінці розповіді кожний слухач ставить запитання (тож необхідно уважно слухати всім). Якщо доповідач не знає відповіді на запитання, всі записують його собі для пошуку відповіді вдома.
Завершили день заняттям з живого світу. 
 Досліджували горіх в дворі школи.
У малючків цього тижня з'явився чудовий девайс для малювання піском. Васильків й Федьковий дідусь змайстрував його як подарунок БеркоШко на Новий рік.
Малята одразу винайшли кілька способів гри. Просто малювання, створення ландшафтів і прокладання доріжок в пісочку. 
А ще можна буде просто прикладати аркуші і щось перемальовувати.

Вівторок
Ранкова руханка з елементами пантоміми, відтак історія. Сніжана: "Розпочали з розповідей дітей про походження назви Україна. Далі продовжили читання Повісті минулих літ. Говорили про історію нашої країни за твердженням літописів. В кінці заняття ділилися враженнями про перше півріччя вивчення історії (що сподобалося, що не дуже, і що хотілося б вивчати більше)".
На математиці обговорили запитання щодо попередніх робіт, домовились про відпрацювання боргів і почали згадувати дроби. З беркошколяриками ми вивчаємо дроби потрошку вже впродовж 2 років, тому тим, хто нещодавно до нас приєднався трохи складніше. Але ми нікуди не поспішаємо і потроху все надолужимо.
На малюванні обігрували тему "старе, нове, блакитне, чуже", малювали кульковими ручками - а чому ні? :)
Пообіді буда репетиція і, власне, вистава тіньового театру.

Для тих, хто робив виставу, цікаво буде подивитись з того боку екрану:

Середа
Після рятування - міфологія. Читали другу книгу з Старшої Едди - "Слова Високого". Вона починається настановами на всі випадки життя, а тоді розказує кілька випадків з життя самого Одіна. 
Дізнались легенду про викрадення Одіном "меду поезії".
Далі зайняття математикою і програмуванням з Сашком.
А на теревенях підсумовували минулий рік: згадували хто чого навчився, що зрозумів, чому радів, що вдалося, що ні, і чому. Потім відкрили банку з сподіваннями на 2015 рік, які писали минулого року. Цікаво було перечитати. Щось справдилось, щось ні і вже не хочеться, а щось - переписали в сподівання на 2016 рік. Дописали ще планів і побажань на наступний рік, склали в банку і закрили, до наступного року.
Завершальним заняттям була російська мова.

Немає коментарів:

Дописати коментар