23.12.15

Тиждень 14

Понеділок
Сьогодні до 5 класу приєднався новий хлопчик - Антон. Школяриків знову 9. Знову час знайомств, пристосувань, нових думок, непорозумінь і компромісів. Цікаво.
Після української мови говорили про утворення материків, континентальний дрейф. Є задум повторити заняття про ландшафт, які були в першому класі, а більшість їх не бачила. Пригадуємо будову землі: внутрішнє ядро, зовнішнє, магма, земна кора. Досліджуємо дрейф материкових плит на прикладі бутербродів :) Ковзаємо шматочками сиру по маслу.



На живому світі досліджували гілки дерев, з віддалі, а тоді роздивлялись зблизька, звертаючи увагу на деталі.
Малята сьогодні майстрували новорічні листівочки

Вівторок
Після руханки продовжували тему Історії України яку почали на розборі контрольної роботи. Говорили про князів Олега, Ігоря, Ольгу, Святослава, Володимира Великого та Ярослава Мудрого.
Досліджували історію нашої землі за допомогою історичного джерела, зокрема, читали "Повість минулих літ" Нестора Літописця.
На математиці попрактикувались у розкладанні чисел на множники і збирання однакових множників під степінь. 
А на задачі з геометрії чомусь всі підвисли. Довелось грати в "злого поліцейського" - зібрались, попрацювали.
На англійській мові триває підготовка до вистави.
На майструванні доробили ліногравюри і віддрукували грамоти для премії "Волохатий олівець".
Завершили день малюванням.

Середа
Вчились робити непрямий масаж серця на справжньому манекені. 
Варя його навіть побоювалась трохи :) Спершу пройшли інструктаж:

А тоді під музику відпрацьовували.

Окрім, власне, надання домедичної допомоги, також проговорювали звернення до швидкої допомоги за телефоном 103.
На міфології почали читати і розбирати "Старшу Едду". Ми вивчаємо міфи не в хронологічному порядку, а за натхненням. Згодом зробимо time-line і будемо там відмічати знакові історичні події і культурні пам'ятки.
Спершу послухали фрагмент Hávamál ісландською мовою, щоб відчути ритм і загалом зануритись у атмосферу скандинавських міфів.
Відтак почитали "Пророцтво Вьольви", в якому описане уявлення про будову світу і Рагнарьок. Наприкінці подивились мультик "Сага про Бьорна" - про відмінність уявлень про рай в різних культурних традиціях.

Поки старші займались математикою та інформатикою із Сашком, малята пекли новорічне печиво.


На теревенях торкнулись теми довголіття: безпечності місця проживання і умов, здорового способу життя, рівня розвитку медицини, щеплень, і експериментів над тваринами. Тварини живуть довше, якщо їх годувати вдвічі менше норми, але підозрюю, що тоді вони все життя думають тільки про їжу :)
На занятті з російської мови йде робота над майбутніми колонками юних авторів.

1 коментар:

  1. "живуть довше, якщо їх годувати вдвічі менше норми, але підозрюю, що тоді вони все життя думають тільки про їжу :)"

    І навіщо таке довге життя? )))))

    Класно у вас!

    ВідповістиВидалити