16.10.15

Тиждень п'ятий

Понеділок
На руханці зробили комплекс вправ - гімнастику для суглобів і хребта, розтяжку, силові вправи з упорчиками і відтисканнями. Приділяємо увагу техніці, правильному положенню тіла, якості виконання. Вчимось правильному чергуванню вправ. Робимо акцент на роздихуванні легенів, розвитку міжреберних м'язів.
На математиці познайомились з внутрішніми лініями трикутника - висотою медіаною і бісектрисою.

З української мови: на листочках діти пишуть шматки складного речення, а потім за допомогою сполучників, які вони ліплять по ходу із пластиліну, поєднують шматки у ціле. Так закріплюємо, що сполучники - "сполучають, склеюють речення". Ще розбирали другорядні члени речення: означення, додаток, обставина - на прикладі конкретного речення, писаного на дошці і в зошитах.

Ще з мови - маємо маленькі порізані листочки. Олеся диктує сполучники і прийменники, діти мають написати кожне слово на окремому листочку і посортувати їх на дві купки - за частинами мови. По ходу підглядають, як зроблено у товаришів, переміщають слова туди-сюди, вагаючись. Відтак звіряємо, зачитуючи по три слова і обговорюючи, до якої купки воно підходить.
Федько досить швидко схопив логічне правило, що прийменник змінює наступного іменника,  і це легко перевірити, поставивши поруч незмінний іменник: чи звучить? наприклад, "перестрибнути через Беркошкола". Правильно? Ні, треба "через БеркошколУ", отже, прийменник. Іванка не зрозуміла і трохи засмутилася.
Потім малюємо у зошиті два мішки, один наповнений сполучниками, інший - прийменниками.
Потім придумуємо по два речення: одне "сполучникове", використавши якомога більше сполучників, інше "прийменникове".
А на живому світі продовжували досліджувати дерева (сподіваюсь Поліна ще опише свої заняття).

Вівторок

Здавали першу атестацію в 328 школі. Діти спершу хвилювались, а тоді розвеселились. Гарно спілкуються, ставлять питання.
Цього разу здавали математику, світову літературу, англійську мову, історію, українську мову і літературу.
Іванка захворіла, то не здавала. Федько забув свою контрольну з укрліт і Макс теж не здавав укрмову і укрліт. Решта все здали. Переважно на 10-11, де-не-де 9, хоча перші два місяці оцінювання вербальне, в журнал ставитимуть лише з листопада.
Загалом дуже позитивне враження. Вчитель історії порадував. Більше розповідав, ніж запитував: "От в підручнику написано, що Київ заснували у 482 році, але насправді точно невідомо, коли саме. Просто у 1982 році захотіли якось відзначити велике свято і вирішили, що 1500 років Києву - гарний привід" :)

Четвер
В середу у нас був зовсім вихідний день. А в четвер ми ходити в історичний музей. 
Наступна атестація буде присвячена козацькій добі, тож ми замовили екскурсію по 2 поверху. Було дуже цікаво, діти доволі багато всього знають, навіть екскурсовод відмітила, що діти дуже обізнані. Задають багато питань, поводяться дуже вільно. 
Втомились - посідали на підлозі, але продовжують слухати. Сама екскурсія трохи перенасичена незрозумілими словами - "протекторат", "філігрань", навіть "феодал"  - ще не зрозуміле слово. Ну що ж, буде нагода про це все поговорити :)

Немає коментарів:

Дописати коментар