07.10.15

Тиждень третій

Понеділок
На руханці вчились правильно відтискатись. В планці стояли не максимум, а 2 хв. Робили комплекс сурья-намаскар з аштанги.
На математиці розібрали завдання з атестаційних контрольних за вересень і частково за жовтень.
На занятті з української мови др БеркоШко завітала Дзвінка Матіаш. Діти ставили питання, спілкувались про її книги, малювали свої мрії.
На англійській мові обговорюють предмети, розклад, кому що подобається, що ні і чому.
На живому світі з Поліною досліджували листя різних дерев.
А малята опановували незвичне майстрування з пінопластових кубиків. Часом посилочки приходять з цікавим наповнювачем і все йде в гру :)
Ще в цей день завантажили на зиму дрова у дровітню.

Вівторок
Руханка з Мішею була на вулиці.
На історії обговорювали давній Єгипет, піраміди, пастки в них. Плавно перейшли до давньокитайської цивілізації, імператора Цінь Шихуанді. Згадали про Геродота, якого вважають "батьком історії". Закріплювали розуміння відповідності року і століття.
На українській мові розібрали атестаційну контрольну.
Замість малювання була робота над помилками з математики і набирали тексти до книжечки про шкарпетки.
У малят цікаві квести з літерками :)

Середа
Міфологія. Оскільки минуле заняття Макс пропустив, то всі переповідали йому початок міфа про Гільгамеша по своїх скетчах. Виявилось, що згадувати дуже легко. Тоді продовжили читання табличок, з 2 до 5. Всі дуже засмучувались, коли виявлялось, що частина історії втрачена, бо таблички були пошкоджені.
Сашка цього тижня не було, тож з Валею закінчили контрольну за жовтень, розібрали ще кілька схожих задач, з якими виникали труднощі.
На верстці перезнімали ті ілюстрації, які були готові. Зверстали Юліну сторінку, в неї вже був і текст і ілюстрація.
Досліди були присвячені сумішам і розчинам. Спершу поговорили про чисті речовини, суміші, пошукали у навколишньому світі. Розібрали види сумішей за агрегатними станами складників: газ в рідині, рідина в газі, тверде у твердому тощо. Говорили про розчини, концентровпні і ні, про насичені розчини. А тоді перейшли до практичного утворення насиченого розчину цукру у чаї.
Всі були вражені, як у чверть склянці розчиняється 11-12 ложечок цукру. Наприкінці досліду спробували на смак, що ж це утворилося :) поговорили про бджільництво і обмін меду на цукровий сироп.

Встигли зробити ще один дослід про розчинення різних речовин: вода, олія, оцет, спирт, дизельне паливо. Склали табличку можливих попарних поєднань так, щоб уникнути повторів.
Кожний зробив свій дослід, результати зібрали в таблицю.
Відновились заняття з російської мови, де діти пишуть книгу-сувій. Вигадували речення із визначеного набору слів, так, щоб використати якнайбільше.
Цього дня в школі встановили додаткове вікно на першому поверсі, в садочку.

Четвер
На інформатиці розбирали атестаційну контрольну, але так захопились обговоренням правдивості чи хибності інформації, способів її отримання, каналів сприйняття, оптичних ілюзій і слухових галюцинацій, що встигли лише половинку. Але чимало пригадали з занять про спілкування (теорія комунікації, була в БеркоШко в 2 класі).
На математиці практикували геометричні побудови на нелінованому аркуші: рівнобедрені і рівносторонні трикутники, побудова і вимірювання кутів, способи побудови прямого кута тощо.
Завдяки теплим сонячним дням, руханку в приміщенні замінили прогулянкою на дворі.
На ілюструванні завершили ілюстрації до книги і зліпили обкладинку з пластиліну.

Немає коментарів:

Дописати коментар