17.09.15

Тиждень перший

Завершився перший навчальний тиждень. Дуже насичено, особливо в порівнянні з канікулами ;) Ще не все вдалось відлагодити, але процес іде. У нас багато нового: нові території, нове місце атестацій, новий учень. Цього року неможливо встигнути описувати усі заняття, тому спробую підсумувати тиждень.

Понеділок
На першому занятті ми знайомились з новими правилами, предметами, домовлялись про розподіл обов'язків. Ділились спогадами про літо, раділи одне одному :)
Англійська мова з Анею Остапенко в іграх.

З математики згадували завдання з минулого року -  частини від числа, задачі на швидкість.
З мови також - намагались на чистий аркуш зібрати залишкові знання за молодшу школу :)
На живому світі почали вивчати ботаніку, малювали дерева.
Малята малювали на пальчиках настрій і спілкувались ніжками.

Вівторок
На руханці згадували розминку, крехтіли в розтяжці, постояли в планочці, хто скільки зміг. Кожний записав у щоденник свій рекорд по часу, щоб спробувати побити, чи, принаймні, повторити його наступного разу. Робили привітання сонечку (сурья-намаскар).
Познайомились з новою вчителькою Сніжаною і новим предметом - історією. Задумались про те, з чого почався світ. Поговорили про історичні карти, про війни та інші події в історії. Розглядали історичні джерела  і на які питання ця наука відповідає. Згадали про археологію.
На прикладі карти ІІ світової війни вирішували, що можна прочитати по історичній карті і які відомості почерпати. Розглядали хронологічну пряму і вивчили, що таке "до нашої ери" і "наша ера".
З української мови вчились писати колективний твір - за планом розподіляли, хто яку частину писатиме.
На малюванні робили комікси або просто мальовані історії своїх спогадів і вражень про літо.
А малята напекли на всю школу макового печивка.

Середа
Зранку розжилися новенькими зошитами для скетчів і лайнерами, поговорили про способи створення скетчноутсів - візуального конспекту.

Потренувались малювати одразу з розповіді.
На математиці з Сашком досліджували логічні операції, зокрема у реченнях, переклад тексту у формулу. Розглянули, що таке твердження, що твердженнями можуть бути розповідні речення, але не можуть бути питання, оклики і спонукання, роль сполучників "і", "або" у з’єднанні речень. Спробували побудувати таблицю істиності для твердження "не можна сидіти, якщо двоє сидять". Імплікація (якщо..то) виявилася надто складною для розуміння.
А на фізиці з Юрою говорили про струм, діоди і двійкову систему числення.
Діти сміялись, що цього дня в них на математиці була укрмова, а на фізиці - математика :)
На теревенях читали нову книгу про Свена Нордквіста "Фіндуса йде з дому" і обговорювали як домовлятись, коли твої бажання суперечать бажанням когось іншого :)

Четвер
Зранку мали заняття з мікробіології.
Євгенія Прекрасна розказала дітям про відкриття мікроорганізмів і про їхні різновиди.
А тоді всі разом заселяли бактерії з повітря, листочків, брудних і чистих долонь по чашках Петрі з поживним середовищем.


Побачимо, що там наплодиться за вихідні :)
Малята гралися кубиками, намагались інсценувати віршик про білизну на мотузці і вітерець, малювали човгаючи ногами, пролітаючи на пузі і кружляючи по колу :)

Катюша сміється - "зарахуємо це як підготовку руки до письма" :)
На математиці продовжували досліджувати логічні операції, відтворювали умови "двоє сидить, один стоїть".
На інформатиці говорили про різні типи інформації :) Цікавляться програмуванням у Scratch і для lego mindstorm.
Почали роботу над ілюстраціями до книги про шкарпетки.
А наприкінці дня прогулялись і ліс.
Гарнезно там зараз, листя починає ставати різнобарвним і повітря таке пахуче, соснове, і сонячні промені крізь гілки - краса :)

Знайшли галявинку для наметового табору на наступний тиждень :)

Немає коментарів:

Дописати коментар