18.11.14

Аукціон


В БеркоШко розпочали мистецько-економічний проект :)


11.11.14
1. Знайомство

2. Гроші
2.1. Де вони беруться
2.2. Кишенькові гроші
2.3. Як можна заробляти гроші (продаючи свій час як найманий працівник, як підприємець, бізнесмен, створюючи щось своїми руками і продаючи це).
2.4. Тяжкі гроші і гроші зароблені радісно, через творчість чи творчий підхід в роботі

3. Творчість
3.1. Хто такий художник, творець
3.2. Що учні можуть створити своїми руками, щоб за це отримати гроші. Як це можна організувати.

4. Творчо-бізнесовий проект «Беркошколи»
4.1. Складові успішного проекту:
- Ідея
- Команда
- Ресурси (гроші, час, матеріали)

5. Зародження ідеї «творчо-бізнесового проекту «Беркошколи» і створення «робочої групи».
Про проект:
Кожен учень визначився з тим, чим він буде займатись в проекті, яку функцію буде виконувати:
- Маша- адміністративний директор (організаційні питання і всі домовленості з дорослими щодо приміщення та ін.).
- За маркетинг, рекламі та PR взявся відповідати Федько зі своєю командою: Максом, Климом і Дімою.
- Варя – відповідає за всі постачання матеріалів і налагоджене постачання всім матеріалів, які будуть потрібні для створення арт-обєктів.
- Іванка в проекті фінансовий директор. На її плечі лягли обов'язки калькулювати та рахувати всі затрати, формувати бюджет проекту.
- Юля копірайтер проекту.


18.11.14
1. Розглядали різні напрямки живопису:
Реалізм, імпресіонізм, суприматизм, експресіонізм і абстракціонізм.
Зокрема, переглянули і обговорили роботи голандських майстрів, Клода Моне, Малевича, Кандінського та Мунка.
2. Створювали арт-обєкти за допомогою акрилу та полотен- абстрактні картини.


3. На початковому етапі використовували лише три базові кольори. На основі яких діти створювали самостійно складні кольори 2-го рівня (оранжевий, фіолетовий, коричневий).



Олеся Ланевська

Немає коментарів:

Дописати коментар