08.10.14

Болеро

01.10.14
Слухали Моріса Равеля "Болеро" і вдало перкусіювали на три чверті. Малювали свої емоції та писали про відчуття.Інтуїтивно діти відчули східні танці, церемоніал, таємничість і навіть наступ ворога. Гарного вам сімейного прослуховування.

08.10.14
Всі опанували ритмічний малюнок барабану з Болеро Равеля. У нас навіть була невелика перкусійна група: Макс по металевому ящику, Клим по там таму і металевому пеналу, Федько ногами по підлозі, дівчата хлопками. Потім я проспівала їм пісню. Завдання було визначити жанр, пояснити як зрозуміли пісню. 
Товчу- товчу мак,
Підступає дяк
-Чому дяче плачеш?
- мачуха била, їсти не давала, а дала лиш миш?
- а де ж тая миш?
- побігла під піч
- а де ж тая піч?
- вода затопила
- а де ж та вода?
- воли попили
- а де ж ті воли?
-коршун похапав
- а де ж той коршун ?
- полетів за море
- а де ж тоє море?
- квітами поросло
-а де ж тії квітки?
- дівки порвали
-а де ж тії дівки?
- хлопці побрали
- а де ж тії хлопці?
- пішли на війну
- а де ж та війна? Нема?
Федько: це пісня - гра.
Юля: из- за какой-то мышки целая война
Макс: из- за глупой бабы столько людей погибло.
Отакі от проникливі діти:)
Олена Янчук

Немає коментарів:

Дописати коментар