21.10.14

Дотичні, хорди, сектори, сегменти

Цього тижня математика пройшла під знаком ходіння до дошки. 
Спершу розбирали по одному прикладу з домашки – я сиділа в класі і спостерігала як вони пояснюють біля дошки свій хід рішення. Але це було просто, бо завдання насправді були вже вирішені вдома. 
А наступного дня біля дошки вже вирішували задачі сходу - зі збірочки завдань для ДПА, іноді перероблюючи їх на трохи веселіші. 
Тренуємось проговорювати свої плани вирішення, обирати скорочені форми запису, швидко орієнтуватись в діях, не засмучуватись, якщо щось не клеїться.
Окрім того, ближче познайомились з колом і його елементами: поняття кола, круга, радіусу і діаметра вже були відомі. Але на них ми потренувались придумувати визначення. А потім ще познайомились з хордою, дугою, сектором, сегментом і дотичною. Діти придумують доволі лаконічні і дуже влучні визначення. Наприклад:
Хорда – це відрізок, який з’єднує дві точки на колі, але не проходить через центр.
Сегмент – це частинка круга, між хордою і дугою.
Звісно, поговорили про сектори в цирку чи на стадіоні, про Правий сектор, згадали хордових тварин і сегменти чиїхось панцирів та інші переносні значення нових слів.
Валентина Мержиєвська
P.S.: Пощастило на Форумі видавців натрапити на хороший посібник з математики, широкий діапазон тем, зрозумілі пояснення і крута візуалізація. Раджу.

Немає коментарів:

Дописати коментар