23.09.14

Тваринки і рослинки

16.09.14
Спочатку, щоб познайомитись ми пограли в гру асоціації. Діти ще не дуже розуміють правила, довго думають з ким хто асоціюється, але було дуже цікаво, по ходу правила гри змінювались та все ж таки ми познайомились.
Далі ми згадали з якими тваринами асоціюються різні характери та поведінка людей і перейшли до найцікавішого: розповідей про дивних тварин. Тваринок к старалась підбирати і симпатичних і не дуже (як то риба-крапля), але у кожної з них ми знайшли гарні риси. Наступною частиною заняття було згадування з чого взагалі складається людина. Діти отримали контур тіла і заповнили його хто чим зміг і хто чим згадав. 
Наостанок ми вирішили глобальне питання – навіщо жолудям шапочки!

23.09.14
Урок почався з перевірки домашнього завдання. Діти чудово підготувалися, кожен розказав про тварину, яку б він хотів тримати у себе вдома, обговорили деякі моменти.
Основна частина заняття була присвячена дивовижним рослинам. Діти порадували конспектами, схемами увагою до дрібниць.
Відбулась презентація нашої таблиці за спостереженням раціону харчування – будемо досліджувати як змінюється апетит і як це пов’язано зі змінами в природі.

В кінці уроку провели дослідження власного смаку і визначили, що кінчик язика найкраще відчуває солодкий смак, основа язика – гіркий, а бокова частина найчутливіша до солоного та кислих смаків. 
Поліна Вікторова

Немає коментарів:

Дописати коментар