09.05.14

Вдруге як вперше

Зараз працюю над збіркою завдань з математики, які ми робили з дітьми впродовж перших трьох років навчання в БеркоШко. Деякі завдання згадуються із великим задоволенням. Сьогодні поділилась цим із дітьми. 
Наприкінці 3 класу вирішували завдання з другого і навіть першого класу. Переважно на побудову фігур і їх взаємне розташування. Маша, Іванка і Федько швидко згадують ці вправи. Пригадують не лише самі завдання, а й як вони їх вирішували, яким кольором записували :) Було цікаво. Тим, хто вперше зіткнувся з подібними завданнями, було не завжди зрозуміло, що саме треба зробити. Але пояснювали, один одному доводили.
Найбільше сподобались завдання, де треба було дотримати одночасно кількох умов. Наприклад: Намалюй два чотирикутника, коло і п'ятикутник так, щоб усе наступне було правдою: 
- ромб знаходиться всередині п'ятикутника; 
- коло розташоване навколо п'ятикутника; 
- всередині прямокутника намальоване коло.
Або:
Намалюй трикутник, п'ятикутник, ромб і коло так, щоб усе наступне було правдою: 
- трикутник розташований всередині кола; 
- ззовні кола немає ромба; 
- п'ятикутник намальований навколо трикутника.  
Зазвичай, у таких завдань є декілька можливих рішень. Всі дуже тішилися, коли ми перевіряли завдання і знаходили кілька різних варіантів. Замальовуємо на дошці фігури. "Ой, а в мене не так" - замальовуємо поруч. Перевіряємо на відповідність умові. "І так, і так можна!", "Це все правда!".
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар