22.04.14

Культурологія для дітей

Цього року намагалися наблизитися до образів Старого Заповіту. З усього різноманіття довелося вибирати, зупинилися на «створенні світу», «едемському саді», «історії Ноя» та «гостинності Авраама».
Що ми робили: 
- дивилися втілення цих іконографічних сюжетів в світовому мистецтві (від найдавніших до найсучасніших) і робили власні спроби відобразити деякі з них в глині;
- намагалися впізнати ці сюжети в сучасному дитячому кіно, мультфільмах, піснях і навіть в політичному плакаті; 
- шукали якомога більше зв’язків між минулим і сучасністю (наприклад, що спільного між каучсерфінгом та стародавніми договорами про гостинність) 
- пізнавали, чи можливо почуття передавати через тілесність (грали в «соціальну скульптуру»)
- робили творчі завдання з мови (наприклад, придумати і записати розмову людей, які перестали розуміти один одного під час будівництва вавилонської вежі).
- дивилися науково-популярне кіно про Всесвітній потоп.
Що сподобалось дітям:
Юля: «Мені запам’яталося, що книжка була написана дивно: И увидел Бог, что это хорошо…» (Юля відмінність «стилістики» дуже відчула)
Іванка: «Запам’яталося, як ми дивилися уривок фільму про Роні та Бірка, коли було заняття про рай».
Діма: «історія про Ноя».
Маша: «Мені сподобалося, як ми вибирали подарунки один одному» (наприкінці епохи діти обрали собі та кожному однокласнику по репродукції робіт, що ми передивились протягом курсу).
Клим: «Мені сподобалося про те, як раніше ходили в гості».
Федько: «Історія про Вавилонську вежу».

Дякую Олесі Мамчич за можливість спільних завдань з епохи та мови, Марії Храпачевій за поради, батькам беркошколярів за довіру.
Катерина Окремова

Немає коментарів:

Дописати коментар