07.03.14

Створення світу

Говорили про те,чи був у дітей такий досвід, що, прочитавши якусь історію, виникало бажання намалювати чи зліпити, те, що уявив.
В історії культури залишилось чимало артефактів, пов’язаних з певною книгою, яка є першоджерелом цих образів. Зокрема - Старий Заповіт.
Слухали, як читають вголос початок розділу про створення світу давньоєврейською.
Прочитали російською – діти помітили, що в тексті багато повторів («И увидел Бог, что это хорошо»).
Дивились, як художники різних часів намагалися ілюструвати цей сюжет. Пробували сформулювати, якими якостями наділені «творці світу» в зображеннях.
Вийшли такі: світлий, світлоносний, сильний, могутній, великий, розумний, зосереджений, мудрий, працьовитий. 
В кожному зображенні – висвітлювались різні якості.
«Створення Адама» Мікелянджело пробувати відтворити «наживо».
Говорили про те, що однією з версій походження світу є надлишок любові у творця, який хоче, щоб хтось поділяв з ним його почуття.
Наостанок дивилися серію київського художника Матвея Вайсберга за мотивами створення світу за шість днів.
Створення світу
Катерина Окремова

Немає коментарів:

Дописати коментар