14.08.13

Скакалка

Катерина Окремова
Два роки Літньої школи – відкриваю нові можливості цього спортивного снаряду. Крім «фізичних» характеристик – розвиток всіх груп мязів, «кардіотренажерність», орієнтування в просторі, розвиток периферійного зору -  цей раз актуальними були ще й соціальні. Скакалка допомагає організувати чималеньку групу дітей, адже спостерігати за стрибками і рахувати кількість так само цікаво, як і стрибати самому. Можна порівнювати різні способи стрибання і знаходити більш ефективні: робити проміжні маленькі стрибочки (допомагає тримати ритм), не відхилятися від центрального положення, знаходити правильну міру докладання зусиль (не обовязково робити гігантські стрибки, можна маленькі – головне вчасні і ритмічні).
Загалом, спробувати себе в цьому виді захотіли майже всі діти. Хто стрибає вже другий сезон – приємно було спостерігати, як значно ускладнилася загальна координація всього тіла.
Після того, як стало стабільно виходити (20-30 разів), захотілося поекспериментувати: стрибки удвох, втрьох, на одній нозі, боком, зі зміною положення…  тощо. Цікаво, якби ми перевідкрили всі «можливі» варіанти стрибання, з яких змагаються в асоціаціях «стрибунів на скакалках». До деяких ми вже дійшли самі цього рокуJ

Про улюблене - міждисциплінарні моменти – дуже допомагає утримувати ритм (і тому, хто крутить, і тому, хто стрибає) співання пісеньки (можна говорити про такти в музиці при підраховуванні кількості стрибків), або проговорювання віршика.
Позгадували лічилки трьома мовами:
One, two, tree, four, five
Once I caught a fish alive…

На золотом крыльце сидели…
Чимало українських. При чому у кожної дитини була своя особлива лічилка, яка допомагає у стрибках.

Знайшла цікаві віршики англійською – саме для гри зі скакалкою, деякі симпатичні можна буде випробувати:

Немає коментарів:

Дописати коментар