02.02.13

Фігури

Валентина Мержиєвська
Оскільки до БеркоШко прийшли Марко і Петро, вирішили зробити не просте заняття з вирішенням задачок, а просто пограти в різні фігури.

Спершу ми просто перевіряли і згадували які об’ємні фігури вони знають: куб, кулю, призму, конус, циліндр тощо. Поговорили про те, що сфера від кулі відрізняється приблизно так само, як коло від круга.

Потім заговорили про те, як склеїти з паперу, наприклад, трикутну призму, щоб зробити дашок для будиночка. Придумали її розгортку. Потім ще одну, і ще… Всі розібрались, як це робиться. Тоді отримали завдання на самостійну роботу – шукати розгортки кубика. Найкраще це далося Федькові і Маркові, вони придумали по близько 6 варіантів. В Машки та Іванки було по 2 варіанти, у Петра більше, але деякі були неможливі. Коли малювали на дошці, почали з дівчат і кожний, зрештою, намалював по 2 варіанти. На домашнє завдання отримали пошукати ще варіанти. Я сама точно не пам’ятаю, скільки їх може бути, але точно більше 10.

Другу частину заняття грали в гру-пояснення. Кожний по черзі отримував завдання – намальовану пласку фігуру: квадрат, ромб, коло, прямокутник, ламана, крива лінія, трапеція. Треба було пояснити іншим, яка в тебе фігура, не називаючи її і не вимовляючи цифр. Тобто, десятикутник вони пояснювали як «фігура, в якої кутів, як у людини пальців на ногах». Деякі фігури пояснювались добре, деякі – стопорились. Вважаю, що треба продовжувати такі ігри, поки діти не навчаться виділяти значущі ознаки, а не просто описувати все підряд.

Немає коментарів:

Дописати коментар