03.01.13

Справжня контрольна робота

За мотивами здавання в школі, пригадували назви елементів додавання і віднімання. Провели відповідність між промовлянням «число зменшили на…», «від числа забрали/відняли…», «яка різниця між числами» та, власне, назвами: зменшуване, від’ємник, різниця. Помітили, що в додаванні приймають участь рівноправні доданки, які можна міняти місцями. Говорили про те, що як Федько, Маша і Іванка граються і називають одне одного Вовчиком, Лисенятком, Котиком, так само зменшуване, від’ємник і різниця можуть мінятись місцями і гратись в доданки і суму.

Написали справжню контрольну роботу з самостійною роботою і перевірянням червоним олівцем.

1. Знайди і виправ помилки:
37 + 12 = 50
27 –  (9 + 3) = 15
32 – (11 – 7) = 28
11 + 11 + 11 = 44
(16 – 8) + 13 = 22
(13 + 8) – (13 – 8) = 16
(13 + 8) + (13 – 8) = 16
(13 – 8) + (13 – 8) = 13

2. Накресли один відрізок довжиною у стільки сантиметрів, скільки тобі років.
А другий відрізок – скільки років твоєму молодшому братикові чи сестричці.
За малюнком визнач на скільки років ти старший. Запиши розв’язання прикладом.

3. Задача
Зранку Марія принесла до БеркоШколи новорічний подарунок у червоній коробці. Всередині було 42 цукерки. Весь день діти вчились, грались, обідали і поїли всі цукерки.
Впродовж дня, Марія з’їла 12 цукерок, Федько – на 2 більше ніж Марія, а Іванка – на 4 менше ніж Федько.
Пригостили також і меншеньких. Платонові і Василькові дісталось по 2 цукерки. А Варуся одну цукерку з’їла сама, а іншу – віддала Іванці.
Хто в БеркоШколі з’їв більше цукерок: хлопчики чи дівчатка?
Запиши скорочену умову, зроби малюнок, запиши розв’язок математичною мовою (прикладами) і відповідь.

Помилок наробили купу, усі. Після перерви робили колективну роботу над помилками.

Немає коментарів:

Дописати коментар