13.12.12

Будівельний рівень

Валентина Мержиєвська
Згадували досліди зі сполученими посудинами. Придумували застосування, дійшли до вимірювання рівнів рідини. Ставили одну зі сполучених посудин на підставку, вимірювали рівні води в кожній з посудин, визначали різницю рівнів. Якось непомітно підмітили, що різниця рівнів води така само як висота підставки. Далі роздивились будівельний рівень. Довго наповнювали його водою, щоб не було бульок – це були вагончики, які їздили по колії. Зрештою почали визначати різницю висот. Сподобалось, що визначати можна на великій відстані. Але саме відчуття різниці в них нечітке. Ми робили різними способами. Кілька разів відмічали рівні в обох посудинах, потім ставили їх поряд і лінійкою міряли відстань між мітками. Ще кілька разів міряли лінійкою рівні в обох посудинах, а потім віднімали. Але в мене лишилось відчуття, що вони не мають впевненості в таких діях. Думаю віднімання висот треба ще покрутити в різних прикладах.

Немає коментарів:

Дописати коментар