22.11.12

Memory

Валентина Мержиєвська
1. Грали в memory з таємним наміром вчити множення. Усі відвертались. Я розкладала їм скляні камінчики в певному порядку, накривала кришкою. Усі повертались, на секунду я відкривала орнамент з камінців і потрібно було на аркушику написати їхню кількість.

Спершу я загадувала прямокутнички: 2х5, 3х3, 4х3 і такі інші. Потім – кілька купок по кілька камінців, наприклад, 2 трикутнички по 6 камінчиків 3-2-1 або 7 пар камінців. І потім були просто різні фігурки: квадратики, кола, трикутнички, хрестики. І для кожної фігурки діти називали спосіб, яким вони намагались запам’ятати кількість камінців. «Хрестик – це 5 камінчиків в рядок і ще по 2 з двох сторін» або «Восьмикутник – це як 4 купки по 2 камінчики».

2. Загадувала малим смішні задачки. Наприклад: «В автобусі їхали 3 людей, на зупинці зайшло 2, на наступній – 1 вийшов, ще на наступній – вийшло 2 і 1 зайшов. Питання: скільки було зупинок?». Або так: «В тебе в рюкзаку лежить зошит з математики, української мови, всього на світі і альбом з англійської. Питання: скільки всього у тебе зубів?». Виявилось, що ніхто не пам’ятає скільки в них зубів – щось випало, щось виросло. Тому записали завдання – вдома порахувати :).

Немає коментарів:

Дописати коментар