10.11.12

Pinocchio & Geppetto

Катерина Окремова
Загрунтовані білим коробки різного формату можуть перетворитися на будинок та меблі, якщо їх розфарбувати та додати певні функціональні деталі для впізнаваності.

Приємна можливість для дітей поекспериментувати з фарбами. Слід враховувати особливості роботи групи дітей:

перша перешкода - дійти згоди стосовно того, яка саме коробка більше схожа на ліжко, лавку, стіл чи шафу (порада - не показувати фарби на цьому етапі);
друга перешкода - домовитись, хто що хоче робити, поділитися коробками, чи поверхнями (якщо це стіна);
третя перешкода - не заважати працювати іншому, не псувати чиюсь роботу.

В нашій групі одразу виникло розділення на "томсойєрів", яким кортить пофарбувати якмога більшу площу якмога яскравішою фарбою (Федько, Марко, Петро), і тих, хто бажає "потончити" з конкретними меблями (Марія, Марія, Поля). Іванка - послідовно фарбувала інтер'єр червоним.

Планувалося поєднати цей процес з вивченням англійських слів, що стосуються частин будинку та меблів. Якщо на початку діти з цікавістю познайомилися з англомовною Коломб, то потім сам процес розфарбовування їх так захопив, що про англійську вже ніхто не згадував.

Якщо вже процес пішов по шляху несамовитого самовираження, згодом, мабуть, треба поговорити про те, що кому сподобалось чи ні, і подумати про те, а чи буде Піноккіо затишно жити в такому будинку :)

Ідею запозичено із розробок по арт-терапії.

Обговоррювали зроблене - розійшлися у смаках, Марусі не сподобалися червоні стіни всередині. Не змогли домовитися про варіант, який би всіх влаштував. Я розповіла історію про домовичків, які заходилися фарбувати свій улюблений будиночок і пересварилися, запропонувала дітям придумати розв'язку.

З усіх варіантів сподобався Марійчин (Крижановської) про те, як домовички перефарбували дім у срібні та золоті кольори, все прибрали.
Міша приніс золотий та срібний акріл і почався другий етап роботи над будиночком: прикрасили візерунками, квітками. Зрештою, всім сподобалося як вийшло.

Немає коментарів:

Дописати коментар