19.10.12

Хлопчик-мізинчик

Валентина Мержиєвська
Мета: навчитись виокремлювати ознаки предметів, які дозволяють їм виконувати свою функцію. Співвідносити розміри предметів.

В один стовпчик ми виписали звичайні побутові предмети, якими ми користуємось: стіл, ліжко, машина, ложка… А в другий стовпчик потрібно було написати те, чим можна було б замінити ці предмети, якби ми раптом були зростом з олівець.

Під час заняття згадували різні історії про маленьких чоловічків: Незнайка, Дюймовочку, Хлопчика-мізинчика.

Дівчатам довго не було зрозуміло, що від них вимагається, але зрештою попридумували.

Багато предметів обирали за зовнішньою схожістю, а не за придатністю. Так, наприклад, Федько як подушечку запропонував використовувати жувачки (типу orbit), бо вони схожі на білі подушки. Але під час обговорення виявилось, що вони тверді, тому як подушки будуть не прикольні.

Немає коментарів:

Дописати коментар